Tuesday, September 4, 2018

TELEDYNE E2V LANCARKAN SENSOR IMEJ SNAPPY 2M CMOS UNTUK PENGIMBASAN DAN PEMBACAAN KOD BAR BERKELAJUAN TINGGI

GRENOBLE, France, 3 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Teledyne e2v, sebuah syarikat Teledyne Technologies dan inovator global penyelesaian pengimejan, mengumumkan Snappy 2 megapiksel, sensor imej CMOS baharu yang direka untuk membaca kod bar dan aplikasi pengimbasan 2D yang lain. Sensor tersebut secara unik menggabungkan resolusi HD penuh, pengatup global hingar rendah 2.8μm dan ciri-ciri canggih untuk penyahkodan yang cepat dan ekonomi, semuanya dalam format optik kecil.

Dari prestasi piksel, kepada ciri masa nyata yang bersepadu, setiap aspek sensor Snappy telah dioptimumkan untuk membolehkan imbasan cepat dan tepat kod bar 1D dan 2D. Ini membolehkan platform pengimbasan untuk menawarkan peningkatan produktiviti dan pengeluaran melalui logistik, penyusunan, POS runcit dan banyak yang lain yang berkaitan. Ciri-ciri Snappy juga berguna dalam beberapa aplikasi lain termasuk drone/UAV, pengimejan tertanam, peranti tepi IoT, kamera pengawasan pintar dan realiti terimbuh/realiti maya.

Gareth Powell, Pengurus Pemasaran di Teledyne e2v, berkata, "Snappy 2M adalah yang pertama dalam pelbagai sensor inovatif yang khusus bertujuan membaca kod bar dan direka bentuk untuk memberi kuasa pembaca pegang tangan, mudah alih atau tetap dan kamera pengenalan automatik dengan prestasi yang lebih baik berbanding sebelum ini. Sensor baharu ini menampilkan mod Pendedahan Cepat yang dipatenkan, yang memastikan bahawa bingkai imej pertama didedahkan dengan betul untuk membolehkan pengenalan dan pengekodan terpantas yang paling cepat oleh sistem pemprosesan imej, walaupun dalam keadaan cahaya yang pelbagai atau berubah dengan pantas. "

Snappy 2M adalah ahli keluarga sensor yang berkembang dengan keperluan perisian dan perkakasan yang sama, membawa penjimatan kos lebih jauh dengan membolehkan rangkaian pengimbas/kamera lengkap pada resolusi yang berbeza dari usaha reka bentuk sistem tunggal.

Ciri-ciri utama:
- Kecil, piksel CMOS pengatup global bunyi rendah (2.8μm x 2.8μm)
- Format optik 1/3 inci kecil pada format penuh HD
- Isyarat yang cemerlang kepada nisbah hingar pada cahaya rendah, menjimatkan kos pencahayaan sistem
- Mod HDR untuk pemandangan dinamik yang luas
- Mod tunggal dan pelbagai ROI untuk menjejaki kawasan imej serentak

Sampel dan kit demo kini boleh didapati. Sila lawati halaman web produk kami, lihat video produk kami atau hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Perihal Teledyne e2v
Inovasi Teledyne e2v membawa perkembangan dalam penjagaan kesihatan, sains hayat, angkasa, pengangkutan, pertahanan dan keselamatan dan pasaran perindustrian. Pendekatan unik Teledyne e2v melibatkan mendengar cabaran pasaran dan aplikasi pelanggan dan berkerjasama dengan mereka untuk menyediakan penyelesaian pengimejan standard, suai semi atau suai penuh yang inovatif, yang membawa nilai yang lebih tinggi kepada sistem mereka. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati www.e2v.com

Perihal Teledyne Imaging
Teledyne Imaging adalah sekumpulan syarikat teknologi canggih yang selaras dengan jenama Teledyne. Dengan kepakaran yang tiada tandingan di seluruh spektrum elektromagnet dan berpuluh tahun pengalaman, kumpulan itu menawarkan keupayaan yang terkemuka di dunia dalam bidang penderiaan, penjanaan isyarat dan pemprosesan. Kolektif ini memberikan penyelesaian yang inovatif untuk aeroangkasa, pertahanan, geospatial, mesin dan wawasan industri, sains perubatan dan hayat, semikonduktor dan MEM. Untuk maklumat lanjut, sila lawati teledyneimaging.com

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11364

No comments:

Post a Comment