Thursday, July 17, 2025

Kumpulan Botanee, Bersama Dengan Jenamanya Winona, Menyampaikan Hadiah Sempena Jubli Emas Hubungan China-Thailand

Winona memasuki pasaran Thailand

BANGKOK, 17 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sempena ulang tahun ke-50 penubuhan hubungan diplomatik antara China dan Thailand, acara "Semangat Gunung dan Laut · Festival Tanglung Taman Yu——Bulan Budaya China-Thailand 2025" telah dilancarkan dengan megah di ICONSIAM, mercu tanda di Bangkok. Dalam majlis besar pertukaran budaya negara ini, Kumpulan Botanee, sebuah syarikat penjagaan kulit berfungsi terkemuka dari China, dijemput sebagai satu-satunya wakil perusahaan kecantikan. Dari 7hb Julai hingga 13hb Julai, bersama jenama utama mereka Winona, Botanee mempamerkan inovasi terkini produk kecantikan China di pameran bertemakan "Minggu Botanee - Harmoni Gunung-Laut, Irama Botani Timur"——Sebuah Perayaan Estetik Kehidupan. Acara ini mengambil “membawa kesihatan dan kecantikan kepada orang ramai” sebagai penghubung serta mengetengahkan tanggungjawab jenama dalam menyampaikan budaya estetik Timur secara dekat.
Winona memasuki pasaran Thailand

Di bawah cahaya gemerlapan ICONSIAM di Bangkok, Botanee, perintis dalam penjagaan kulit berfungsi yang berakar dari Yunnan, gudang biodiversiti China memaparkan perkembangan kumpulan dari gunung bersalji Yunnan hingga ke makmal bertaraf dunia di gerai popup Winona yang dibina dengan teliti. Sebagai jenama yang telah menduduki tempat pertama dalam pasaran penjagaan kulit berfungsi China selama bertahun-tahun, syarikat induk Winona, Kumpulan Botanee, terus memperdalam model kerjasama global antara industri, universiti, penyelidikan dan sektor farmaseutikal. Selain dua pusat R&D di Shanghai dan Kunming, China, syarikat ini telah menubuhkan makmal canggih di Paris, Perancis dan Tokyo, Jepun, aktif mempromosikan pertukaran dan kerjasama R&D antarabangsa. Pada awal 2024, ibu pejabat Kumpulan Botanee bagi Asia Tenggara di Bangkok, Thailand telah mula beroperasi secara rasmi. Pada masa ini, produk mereka telah berjaya memasuki saluran kecantikan terkenal di Thailand seperti kedai luar talian BEAUTRIUM dan EVEANDBOY. Di Hong Kong dan Macau, China, produk mereka juga telah kukuh memasuki pasaran di kedai Mannings, mencapai lonjakan mantap dari "eksport produk" ke "eksport jenama".

Acara "Minggu Botanee" ini bukan sahaja melambangkan pengukuhan dan peningkatan kemajuan pasaran Thailand, malah berfungsi sebagai strategi kumpulan untuk memanfaatkan Bangkok sebagai hab utama bagi membuka lebih banyak peluang pasaran di Singapura, Malaysia, Vietnam dan negara-negara lain. Pada masa hadapan, Botanee akan terus memperdalam kehadirannya di tanah yang dinamik ini, menggunakan kekuatan penyelidikan saintifik China sebagai alat untuk melukis babak baru yang hebat dalam perjalanan kosmetik China ke pentas global.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/ 20250715700735/en

Contacts

Wuling
wuling@botanee.com
https://en.botanee.com.cn/index.html

Sumber: Botanee Group

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment