Tuesday, May 28, 2019

EGON ZEHNDER DAN SINEQUANON (SQN) MEMFORMALKAN PERKONGSIAN PERNIAGAAN UNTUK MENSKALAKAN PENDEKATAN REVOLUSIONER SQN, YANG DIBOLEHKAN AI UNTUK TRANSFORMASI BUDAYA DENGAN MEMANFAATKAN POTENSI MANUSIA

  • Egon Zehnder membuat pelaburan jangka panjang dalam SQN untuk membawa satu penyelesaian perubahan budaya proprietari, yang dibolehkan AI kepada pelanggan mereka yang membolehkan mereka membuka potensi.
  • Platform SQN Living Analytics™, yang menampilkan Sistem Pengendalian Aliran™ SQN, mengukur dengan tepat kesan budaya ke atas garis bawah sesebuah organisasi. Ia adalah merupakan pendekatan dan platform perubahan budaya yang pertama yang secara konsisten dikaitkan kepada peningkatan prestasi.
  • Pelanggan SQN menunjukkan peningkatan produktiviti antara 10 hingga 20 peratus pada setiap tahun selepas 18 bulan, serta perubahan besar dalam tenaga dan hasrat pekerja.

ZURICH, 28 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Egon Zehnder, firma perunding kepimpinan dunia, telah memformalkan satu perjanjian untuk membeli saham minoriti dalam Sinequanon (SQN) yang berpangkalan di Zurich, Switzerland, sebuah firma yang menggunakan AI dan analisis lanjutan untuk meningkatkan budaya dan prestasi di tempat kerja. SQN adalah yang pertama yang dapat memecahkan kod yang menghubungkan budaya dengan prestasi secara konsisten sepanjang masa dan dalam setiap penglibatan pelanggan.

Pelaburan di dalam SQN menandakan hasrat Egon Zehnder untuk membina di atas pengalaman mereka selama 55 tahun dalam membentuk kepimpinan dan budaya menerusi gabungan teknologi termaju SQN yang unik dan satu pendekatan kemanusiaan kepada kepimpinan. Syarikat-syarikat itu akan bekerjasama untuk menyebarkan platform Living Analytics™ dan Sistem Pengendalian Aliran™ SQN.

FlowOS™ SQN menggunakan sebuah proses yang dipacu oleh data dan yang dibolehkan AI untuk mengenal pasti budaya optimum bagi sesebuah organisasi dan kemudian memacukan perubahan tingkah laku yang diperlukan oleh orang perseorangan, pasukan dan unit perniagaan. Dalam usaha mereka dengan pelanggan, flowOS™ telah secara konsisten menyampaikan peningkatan yang signifikan dalam tenaga dan produktiviti manusia.

“Kami mendengar secara konsisten dari pelanggan bahawa perubahan budaya merupakan satu daripada aspek kepimpinan yang paling mencabar. Di SQN kami telah menemui satu rakan inovatif untuk menyampaikan perkhidmatan bersepadu kepada pelanggan kami dengan menggabungkan kedua-dua pandangan kepimpinan manusia dan teknologi perintis,” kata Jill Ader, Pengerusi, Egon Zehnder. “Kami sangat yakin bahawa perkhidmatan perundingan terbaik yang kami dapat tawarkan kepada pelanggan kami menggabungkan teknologi dan kemanusiaan,” kata beliau.

Perkongsian itu diasaskan kepada keyakinan yang dikongsi bersama bahawa perubahan budaya adalah penting dalam membantu organisasi menyesuaikan diri dengan dan berkembang maju dalam dunia yang kompleks pada hari ini. Ia menggabungkan kepakaran Egon Zehnder dalam menasihati dan membuka potensi pemimpin-pemimpin kanan dengan keupayaan SQN untuk menilai dan mempercepatkan kuasa bagi organisasi penuh melalui perubahan budaya.

“Ia seringkali mengecewakan saya bahawa organisasi besar menyekat sejumlah besar tenaga manusia. Malah, data kami menunjukkan bahawa kurang daripada 10% pekerja beroperasi dengan menggunakan potensi mereka yang sepenuhnya. Sekarang apabila organisasi merasakan kesan dahsyat daripada gangguan, satu peluang luar biasa yang menguntungkan kedua-dua pekerja dan perniagaan telah muncul. Misi hidup saya adalah untuk mencari satu kaedah yang berfikiran perniagaan untuk membolehkan perkara ini - dan ia adalah flowOS™,” kata Per Lagerstrom, Ketua Pegawai Eksekutif, SQN. “Egon Zehnder dan SQN berkongsi satu misi teras untuk merungkaikan potensi manusia. Saya percaya kita boleh membuat magik secara bersama, dan saya teruja untuk bekerjasama dengan mereka,” kata beliau.

“Kami percaya dunia memerlukan lebih ramai pemimpin yang hebat. Malah, penyelidikan baru-baru ini yang kami jalankan dengan 402 ketua pegawai eksekutif mendedahkan bahawa mereka mendapati bahawa budaya mengubah satu daripada aspek yang paling mencabar dalam peranan itu,” kata Gabriel Andrade, Rakan, Egon Zehnder dan ahli Lembaga, SQN. “Dengan SQN, kecerdasan bagi sistem pengendalian akhir-ke-akhir dan sokongan berpandu yang kami dapat berikan kepada pelanggan mampu mengubah sumber manusia dan pengurusan prestasi untuk masa depan yang dapat diramalkan.”

SQN membawa keupayaan baharu kepada satu set perkongsian yang sudahpun berkuasa. Perikatan strategik Egon Zehnder dengan Mobius Executive Leadership, firma pembangunan kepimpinan berasaskan MA di London dan Cambridge, menyampaikan program pembangunan eksekutif yang disesuaikan di peringkat ketua pegawai eksekutif dan  eksekutif yang membolehkan penemuan yang sering dijelaskan oleh peserta sebagai “perubahan kehidupan,” yang seterusnya dapat bertindak sebagai satu pengganda kepada kesan SQN. Di samping itu, Egon Zehnder telah menjalin kerjasama dengan Paradox Strategies, firma perundingan yang diasaskan bersama oleh Profesor Universiti Harvard Linda Hill, untuk membangunkan Darjah Inovasi (IQ), satu diagnostik proprietari budaya yang didasarkan kepada kajian Hill yang membantu pelanggan memahami dengan lebih jelas sejauh mana budaya mereka membolehkan – atau menghalang – keupayaan mereka untuk membuat pembaharuan.

Nota kepada Editor

Sinequanon (SQN) adalah sebuah syarikat permulaan PeopleTech milik persendirian yang ditubuhkan pada tahun 2015. Walaupun kami bekerja di seluruh dunia dan merentasi industri, pusat kami adalah di Switzerland dengan mempunyai operasi di Afrika Selatan dan Republik Czech.

SQN mempunyai sebuah pasukan terdiri daripada 60 orang yang bekerja dengan penuh bersemangat, dengan disatukan oleh satu kepercayaan asas di dalam keupayaan kami sebagai manusia untuk secara radikal mengubah dan berkembang dan satu kesungguhan untuk menggabungkan kemahiran insani dengan usaha gigih. Pekerja kami bekerja merentasi tingkah laku, neural dan sains data, teknologi dan perkhidmatan pelanggan.

Di SQN, kami percaya bahawa pengurusan modal insan dan perundingan perubahan sudah tiba masanya untuk dipecahkan. Kami telah menggabungkan data, sains dan prinsip perniagaan yang kukuh ke dalam satu pendekatan yang berinovatif yang memaksimumkan ke dalam tenaga manusia, yang seringkali terperangkap di dalam perniagaan besar, dengan menyampaikan peningkatan bahan kepada kedua-dua pengalaman pekerja dan garis bawah syarikat.

Kami menawarkan satu suite produk dan perkhidmatan perubahan budaya di bawah jenama Living Analytics™ dan flowOS™, dengan ditambah pula dengan model penyampaian pelanggan yang membolehkan sebuah teknologi berinovatif.

http://sqn.world

Maklumat mengenai Egon Zehnder

Egon Zehnder adalah firma perundingan kepimpinan dunia, yang berkongsi satu matlamat: untuk mengubah orang, organisasi dan dunia melalui kepimpinan yang hebat.

Kami tahu apa yang boleh dilakukan oleh pemimpin-pemimpin yang hebat dan sangat bersemangat untuk menyampaikan penyelesaian kepimpinan yang terbaik bagi pelanggan kami.

Sebagai Satu Firma, lebih daripada 480 Perunding kami di 68 pejabat dan 40 buah negara membawa kekuatan kami masing-masing untuk membentuk satu pasukan kolaboratif yang sangat kuat.

Kami bekerjasama rapat dengan perbadanan awam dan swasta, perusahaan milik keluarga, dan agensi kerajaan dan yang tidak mencari keuntungan untuk menyediakan perkhidmatan khidmat nasihat kepada Lembaga, pencarian dan penggantian Ketua Pegawai Eksekutif, pencarian eksekutif, penilaian eksekutif, pembangunan kepimpinan dan transformasi organisasi.

Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan bersepadu untuk menyokong usaha perundingan kepimpinan kami: Perikatan strategik kami dengan Mobius Executive Leadership, firma pembangunan kepimpinan berasaskan MA di London dan Cambridge, menyampaikan program pembangunan eksekutif yang disesuaikan di peringkat ketua pegawai eksekutif dan  eksekutif yang membolehkan penemuan yang sering dijelaskan oleh peserta sebagai “perubahan kehidupan.” Di samping itu, kami telah menjalin kerjasama dengan Paradox Strategies, firma perundingan yang diasaskan bersama oleh Profesor Universiti Harvard Linda Hill, untuk membangunkan Darjah Inovasi (IQ), satu diagnostik proprietari budaya yang didasarkan kepada kajian Hill yang membantu pelanggan memahami dengan lebih jelas sejauh mana budaya mereka membolehkan – atau menghalang – keupayaan mereka untuk membuat pembaharuan.

Kami berkongsi satu komitmen dan kebanggaan dalam melakukan kerja yang menyumbang kepada kerjaya yang berjaya, syarikat yang lebih kukuh dan sebuah dunia yang lebih baik.

www.egonzehnder.com

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/51990164/en

Hubungi

Media global
Hilary Crnkovich
Ketua Pemasaran dan Komunikasi Global
Telefon: +1 312-260-8978
Stacy Drumtra
Ketua Pemasaran dan Komunikasi bagi Amerika Syarikat
Telefon: +1 312-260-8974

Sumber : Egon Zehnder

No comments:

Post a Comment