Thursday, July 4, 2024

​CATHOLIC DEVELOPMENT FUND MENGATUR LETAK BOOMI UNTUK MENGAUTOMASIKAN PROSES FISKAL YANG RUMIT

Dana Pembangunan Katolik Menggunakan Boomi untuk Mengautomasikan Proses Fiskal yang Kompleks


 Syarikat perkhidmatan kewangan Katolik membaik pulih penyelarasan kad korporat manual untuk 293 buah sekolah dengan rangka kerja disepadukan-Boomi


MELBOURNE, Australia, 4 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju penyepaduan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan bahawa Catholic Development Fund memilih Boomi untuk mengautomasikan proses penyelarasan kad korporat pelanggannya, mengurangkan kerumitan dan meningkatkan masa-untuk-nilai bagi organisasi Katolik.

Catholic Development Fund (CDF) telah beroperasi sejak 1956, menyediakan penyelesaian kewangan kepada sekolah, mukim, penjagaan warga emas, penjagaan kesihatan dan penyedia perkhidmatan sosial Katolik. Dari peminjaman yang fleksibel dan bersesuaian hingga kad kredit dan bayaran, CDF menyediakan penyelesaian yang inovatif dan berkesan kos kepada pelanggannya yang diselaraskan dengan nilai pelanggan mereka.

“CDF menyokong organisasi Katolik dengan menyediakan produk dan perkhidmatan kewangan. Kami memahami setiap perniagaan mempunyai set keperluan kewangan dan alat teknologi mereka sendiri,” kata Jukka Rinta, Pengurus Eksekutif, Produk di CDF. “Kita tidak boleh mengharapkan penyelesaian yang sama. Dengan Boomi, kita dapat membina proses yang unik, disesuaikan dengan setiap keperluan pelanggan kita.”

Sebagai contoh, CDF memberikan automasi proses kewangan yang rumit kepada pelanggannya, termasuk Melbourne Archdiocese Catholic Schools (MACS) – sebuah organisasi yang bertanggungjawab terhadap tadbir urus dan operasi 293 buah sekolah Katolik di Victoria.

“Disebabkan proses legasi, MACS telah mengelolakan 293 proses individu untuk penyelarasan kad korporatnya, yang bermakna kohort sekolah tersebut memerlukan sehingga 90 hari untuk menyelaraskan transaksi mudah. Ini merupakan beban pentadbiran yang sangat besar,” Rinta berkata. “MACS mengenal pasti nilai segera dalam menghasilkan keseragaman merentasi proses kewangan sekolah. Oleh itu, kami cuba memberikan penyelesaian sangat bersepadu yang boleh mengendalikan kerumitan.”

Untuk mengautomasi dan memperkemas proses penyelarasan Kad Korporat MACS, CDF bekerja rapat dengan penasihat dan penyedia penyelesaian IT Australia, Attura, yang membantunya mengatur letak platform penyepaduan Boomi sebagai perkhidmatan (iPaaS).

Menggunakan Boomi, Attura membantu CDF menghubungkan sistem teras, termasuk sistem perbankan teras CDF, pengurusan perbelanjaan FlexiPurchase, Perkhidmatan Pemindahan Fail Selamat AWS dan SharePoint.

Persekitaran dihubungkan-Boomi secara automatik menyemak silang maklumat kewangan terhadap platform perakaunan perancangan sumber perusahaan (ERP) yang banyak dan berbeza yang digunakan oleh 293 buah sekolah MACS. Maklumat yang diperoleh disampaikan kepada sekolah melalui muat bebas API dan disesuaikan untuk kandungan tujuan untuk menggunakan transaksi pembelian bersama dengan maklumat kewangan berkaitan untuk platform ERP yang berbeza.

“Selepas beroperasi hanya selama tiga bulan, kami dapat melihat penambahbaikan yang banyak kepada kelajuan penyelarasan transaksi oleh MACS,” Rinta meneruskan. “Kini, sehingga 80 peratus transaksi dibandingkan dengan lejar dalam bulan yang sama. Ini kemenangan besar untuk tadbir urus dan memberikan pengurangan yang ketara dalam beban pentadbiran.”

Selain penambahbaikan dalam pengalaman pengguna, kebolehskalaan persekitaran Boomi membolehkan penyertaan sekolah baru menjadi lebih mudah untuk MACS.

Jason Frost, Pengurus Besar Eksekutif, Data dan Penyepaduan di Atturra, berkata, “Penyimpanan kira-kira untuk satu perniagaan boleh menjadi rumit, apatah lagi untuk 293 yang beroperasi merentasi pelbagai persekitaran. Atturra berasa bangga kerana dapat membantu memudahkan peningkatan kecekapan untuk pelanggan CDF, serta membantu CDF menjadikan produk kad korporatnya lebih berdaya saing.”

Menurut Rinta, proses dihubungkan-Boomi kini sedang dinilai untuk keperluan unik bagi pangkalan pelanggan CDF yang lebih besar.

David Irecki, Ketua Pegawai Teknologi untuk APJ di Boomi, berkata, “Dengan mengutamakan pelanggannya, CDF telah melebihi jangkaan. Ini ialah contoh nilai tambah yang sebenar, memperkasakan keupayaan teknologi organisasi untuk membuat perubahan ketara terhadap operasi pelanggannya. Dengan rangka kerja data yang terhubung, CDF telah membantu pelanggannya menjimatkan beberapa ratus jam dalam penyimpanan kira-kira manual, yang memberikan sekolahnya lebih masa untuk melabur dalam pendidikan pelajarnya.”

Sumber Tambahan
Mengenai Boomi

Boomi memperkasakan masa depan perniagaan dengan penyepaduan dan automasi pintar. Sebagai satu syarikat perisian sebagai perkhidmatan (SaaS) global yang terkemuka dalam kategorinya, Boomi meraikan lebih daripada 20,000 pelanggan global dan rangkaian 800 rakan kongsi seluruh dunia. Organisasi beralih kepada platform Boomi yang memenangi anugerah untuk menghubungkan aplikasi, datanya dan orang untuk mempercepatkan transformasi digital. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati boomi.com.

© 2024 Boomi, LP. Boomi, logo ‘B’ dan Boomiverse ialah tanda dagangan Boomi, LP atau anak syarikat atau ahli gabungannya. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin tanda dagangan pemiliknya masing-masing.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/54089221/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Hubungi
Media:
Jasmine Ee
Ketua Perhubungan Pempengaruh, APJ
jasmine.ee@boomi.com
 
Sumber: Boomi

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment