Tuesday, August 30, 2016

HYTERA LANCAR RADIO BIMBIT DMR TERBAHARU PD98X

PD98X, sebuah ahli baharu dalam portfolio DMR yang sudah serba boleh bagi Hytera, membawa pengalaman audio yang luar biasa dengan ciri-ciri dan inovasi yang dipertingkatkan
 
SHENZHEN,  China, 30 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hytera, sebuah pembekal penyelesaian yang terkemuka di dunia di dalam komunikasi Radio Mudah Alih Profesional, telah melancarkan DMR (Radio Mudah Alih Digital) mereka yang terkini PD98X yang dipegang tangan, sambil menambah sebuah lagi ahli kepada portfolio DMR mereka yang terkemuka itu. PD98X menawarkan satu pengalaman audio yang luar biasa melalui teknologi pembatalan bunyi, dan pada masa yang sama menawarkan ciri-ciri baharu termasuk panggilan dupleks yang lengkap, keupayaan rakaman melalui SD Mikro, Bluetooth 4.0 untuk audio atau data dan mod pengulang frekuensi tunggal untuk meningkatkan jarak liputan.
 
"Kami berbangga untuk mengumumkan pelancaran PD98X," kata G.S. Kok, Naib Presiden Kanan Hytera. "Beberapa siri inovasi dan reka bentuk yang canggih telah ditambah ke dalam model baharu ini untuk menjadikan ia sebuah radio yang mempunyai ciri-ciri lengkap untuk memenuhi permintaan pelanggan yang semakin meningkat bagi kefungsian dan pengalaman pengguna."

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9258

No comments:

Post a Comment