Sunday, February 3, 2019

FIVE COLORS TECHNOLOGIES, SEBUAH SYARIKAT PERINTIS DI DALAM INDUSTRI PERISIAN PERMAINAN DALAM TALIAN, MENYENARAIKAN FIVE COLORS COIN (FCC), SEBUAH MATA WANG KRIPTO BAHARU YANG AKAN MENJADI WANG E-SUKAN, DI COINBENE DAN MENJALANKAN IEO PADA KHAMIS, 31 JANUARI!

Pada musim bunga ini, Five Colors Technologies akan mengadakan satu kejohanan permainan yang menawarkan hadiah wang untuk seluruh dunia!

TOKYO, 31 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Five Colors Technologies Limited (Ibu Pejabat: Hong Kong, Ketua Pegawai Eksekutif: Eugene.K) telah mengumumkan bahawa “Five Colors Coin (FCC)”, sebuah mata wang kripto baharu untuk menjadi wang e-sukan, akan disenaraikan di CoinBene dan IEO akan dijalankan pada Khamis, 31 Januari.

Dan pada musim bunga ini, kejohanan permainan itu dengan wang hadiah akan diadakan untuk seluruh dunia.

Five Colors Group (https://casual-esports.net/) mula membangunkan permainan dalam talian pada tahun 2012 dan akan membangunkan platform e-sukan untuk permainan kasual di mana semua pengguna telefon pintar boleh dengan mudah turut serta. Permainan yang dibangunkan itu adalah permainan kemahiran yang pertama di dunia untuk telefon pintar yang disahkan oleh GLI yang merupakan badan pensijilan bagi perisian untuk permainan dalam talian; oleh itu, permainan itu adalah adil dan selamat bagi pengguna.

Ciri terbesar bagi perisian kami adalah bahawa kami mempunyai pensijilan rasmi untuk permainan dalam talian yang diuji dengan ketat oleh agensi kerajaan itu. Jika permainan itu tidak mempunyai pensijilan ini, terdapat masalah yang kami tidak dapat kesan walaupun jika terdapat penipuan dan sebagainya dalam program itu. Walau bagaimanapun, permainan yang dibangunkan oleh kami mempunyai keselamatan dan kesaksamaan yang tinggi yang lulus ujian itu oleh badan pensijilan antarabangsa.

Wang e-sukan itu yang boleh digunakan pada platform e-sukan kasual ini adalah mata wang kripto baharu, "Five Colors Coin (FCC)". Ia merupakan sebuah token utiliti yang mudah untuk difahami yang membolehkan anda untuk bermain permainan dengan FCC, memenangi hadiah dengan FCC, dan menukarnya dengan mata wang kripto yang lain di pusat pertukaran.

Juga, sejak FCC itu dikeluarkan pada sambungan bagi perniagaan yang sedia ada dan ia disenaraikan tanpa ICO, tidak ada pelabur yang menjual pada masa yang sama dengan penjualan itu, oleh itu bolehlah dijangkakan bahawa permintaan untuk membeli akan menjadi sangat tinggi pada masa yang sama dengan promosi.

Hari ini, 31 Januari (Khamis), FCC akan disenaraikan dan IEO akan dijalankan di CoinBene, yang berada pada kedudukan kelima dalam jumlah urus niaga global. Untuk melakukan IEO pada CoinBene yang terkemuka di dunia dibolehkan kerana kandungan perniagaan, pencapaian dan prospek pasaran bagi Five Colors Group telah dijangka dan memperoleh kepercayaan daripada pusat pertukaran itu. Di IEO, adalah sukar untuk memperdaya pelabur dengan penipuan dan usaha wajar dilakukan dengan betul, oleh itu anda boleh menggunakannya dengan penuh keyakinan.

Dan pada kali ini, apabila e-sukan menjadi popular di seluruh dunia, dalam usaha untuk memperluaskan peluang untuk menyertai pertandingan permainan itu secara meluas bukan hanya kepada pemain profesional tetapi juga kepada orang ramai, Five Colors Group mengeluarkan sebuah platform e-sukan (versi beta) permainan kasual “dengan hadiah” untuk pengguna telefon pintar di seluruh dunia pada 30 Januari di Persidangan Blok Rantai  Jepun dan mengadakan satu permainan dengan hadiah wang.

Kami mengedarkan hadiah duit syiling kepada tempat pertama 1000,000 yen, tempat ke-2 500,000 yen, tempat ke-3 300,000 yen (ditukarkan di CoinBene pada harga yang disenaraikan 200 yen) kepada penerima hadiah utama.

Permainan dengan hadiah wang akan diadakan secara tidak teratur pada masa akan datang. Jika anda melengkapkan pendaftaran pengguna (https://casual-esports.net/auth/reg/regist.do) sekarang, anda boleh memainkan satu versi percubaan dengan 500 mata permainan secara percuma.

Kami sedang merancang untuk mengadakan pelancaran rasmi pada musim bunga ini, dan juga mengusahakan sebuah kejohanan permainan yang lebih besar dengan hadiah wang untuk seluruh dunia. Sila tunggu maklumat lanjut.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11842

No comments:

Post a Comment