Wednesday, February 27, 2019

TOSHIBA MEMORY CORPORATION LANCAR PRODUK MEMORI IMBAS TERBENAM PATUH E-MMC VER. 5.1 MENGGUNAKAN MEMORI IMBAS BICS FLASH™ 3D

TOKYO, 27 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Memory Corporation, pemimpin dunia dalam penyelesaian memori, hari ini mengumumkan bahawa ia akan memulakan pensampelan baru produk memori imbas terbenam patuh JEDEC e-MMC Ver. 5.1[1]  menggunakan memori imbas 3D BiCS FLASH™ untuk aplikasi pengguna pada hujung Mac.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat versi lengkap di sini: 
https://www.businesswire.com/news/home/20190226006346/en/ 

Produk e-MMC adalah produk memori imbas terbenam yang mengintegrasikan cip memori imbas dan satu pengawal dalam satu pakej.

Syarikat ini akan terus memperkukuh kedudukan peneraju pasarannya dengan menambah produk memori terbenam 3D BiCS FLASH ™ kepada senarai produk-produk memori imbasnya.

Table

Nota
[1] Salah satu spesifikasi standard memori imbas terbenam yang ditakrifkan oleh JEDEC. Produk baru juga menyokong arahan baris gilir dan ciri-ciri perlindungan tulis terjamin yang dinyatakan sebagai pilihan dalam JEDEC e-MMC Ver. 5.1.
[2] Ketumpatan produk dikenalpasti berdasarkan kepadatan cip memori dalam Produk, bukan jumlah kapasiti memori yang tersedia untuk penyimpanan data oleh pengguna akhir. Kapasiti pengguna yang boleh digunakan akan kurang disebabkan oleh kawasan data atas, pemformatan, blok tak lancar, dan kekangan lain, dan mungkin juga berbeza-beza berdasarkan peranti dan aplikasi hos. Untuk perincian, sila rujuk kepada spesifikasi produk yang berkenaan.

* Nama syarikat, nama produk, dan nama perkhidmatan yang disebutkan di sini mungkin tanda niaga syarikat masing-masing.

Pertanyaan Pelanggan:
Toshiba Memory Corporation
Bahagian Perancangan Jualan
Tel: +81-3-6478-2423
https://business.toshiba-memory.com/en-jp/contact.html

Maklumat dalam dokumen ini, termasuk harga dan spesifikasi produk, kandungan perkhidmatan dan maklumat hubungan, adalah betul pada tarikh pengumuman tetapi boleh berubah tanpa notis terlebih dahulu.

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190226006346/en/

Hubungan

Pertanyaan Media:
Toshiba Memory Corporation
Bahagian Perancangan Strategik Jualan
Koji Takahata
Tel: +81-3-6478-2404

Sumber : Toshiba Memory Corporation

No comments:

Post a Comment