Tuesday, June 16, 2020

NEURAL POCKET LANCAR CAWANGAN LUAR NEGARANYA YANG PERTAMA DI SINGAPURA


Table

Neural Pocket Inc., sebuah pembekal penyelesaian edge-AI terkemuka di Jepun, telah melancarkan cawangan luar negaranya yang pertama di Singapura untuk mempercepatkan usaha merentasi Asia Tenggara. Syarikat itu menyediakan penyelesaian di dalam bidang seperti bandar raya pintar, mobiliti, papan tanda digital, dan fesyen dan pada masa ini memberi perkhidmatan kepada agensi-agensi kerajaan, syarikat infrastruktur hartanah, peruncit, pengeluar, dan syarikat logistik di seluruh dunia. Ketua Pegawai Eksekutif Global, Roi Shigematsu (tengah); Presiden Singapura dan Ketua Pegawai Strategi Global, Ryosuke Tane (kanan ke tengah); Ketua Pegawai Operasi Global, Han Zhou (kiri ke tengah) (Foto: Business Wire) 


TOKYO, 16 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Neural Pocket Inc., yang menggunakan teknologi proprietari “Edge AI” untuk menganalisis imej dan video bagi bandar raya pintar, telah membuka pejabat luar negara mereka yang pertama di Singapura.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200615005834/en/

Berhubung peralatan “Edge AI”, syarikat itu sedang bekerjasama dengan Huawei dan NVIDIA dan bersama-sama melakukan pengembangan perniagaan. Syarikat itu juga bekerjasama dengan Macnica Corporation, yang mempunyai rekod prestasi yang terbukti mantap. Syarikat itu juga mendapat sokongan penuh daripada institusi dan pelabur kewangan Jepun yang terkemuka, termasuk Sumitomo Mitsui Banking Corporation, Mizuho Bank, SPARX Asset Management, University of Tokyo Edge Capital, Mizuho Capital, dan SMBC Venture Capital. Syarikat itu akan memanfaatkan rangkaian kolektif mereka di luar negara untuk mempercepatkan perluasan geografi.

Dari sudut akademik, Neural Pocket mendapat sokongan dari Profesor Yutaka Matsuo dari University of Tokyo, yang juga merupakan bekas profesor madya pelawat di Universiti Nasional Singapura.

Gambaran keseluruhan Neural Pocket Inc. Cawangan Singapura
Lokasi: 9 Straits View, Marina One West Tower, # 06-07, Singapura 018937
Wakil: Encik Ryosuke Tane, Presiden Cawangan Singapura, Pegawai Eksekutif Neural Pocket Inc. dan CSO Global (Ketua Pegawai Strategi)
Profil Wakil: Beliau mempunyai pengalaman sebagai seorang perunding pengurusan di McKinsey & Company (Tokyo dan New York) dan sebagai seorang profesional pelaburan ekuiti persendirian di Bain Capital. Baru-baru ini beliau telah mengetuai pengembangan sebagai Tokyo GM untuk usaha teknologi OYO LIFE. Beliau memiliki Sarjana Pentadbiran Perniagaan dari Stanford University di mana beliau adalah seorang sarjana Arjay Miller.
 
Mesej daripada Encik Shigematsu, Ketua Pegawai Eksekutif Global, Neural Pocket Inc.
Negara-negara baru muncul, terutamanya di Asia Tenggara, sedang berkembang pesat dari segi pembandaran disebabkan oleh pertumbuhan ekonomi yang meledak, dan permintaan untuk infrastruktur berkualiti tinggi semakin meningkat. Negara-negara Asia Tenggara sedang membangunkan bandar raya pintar dengan menggunakan teknologi canggih seperti AI dan data besar dan membina infrastruktur generasi akan datang. Dengan pembukaan cawangan luar negara kami yang pertama di Singapura, kami akan mengembangkan lagi perniagaan kami merentasi Singapura, Malaysia, Thailand, Indonesia, Filipina, Australia dan wilayah lain yang berkembang merentasi Asia Tenggara dan Pasifik.
 
Maklumat mengenai Neural Pocket Inc.
Neural Pocket sedang mengembangkan teknologi proprietari AI untuk menganalisis imej dan video, dan berhasrat untuk merealisasikan masyarakat pada hari esok melalui penggunaan AI di kawasan seperti bandar raya pintar, mobiliti, papan tanda digital, dan fesyen. Kami menyediakan penyelesaian kepada agensi-agensi kerajaan, perbandaran, syarikat infrastruktur, peruncit, dan pengeluar melalui pengembangan teknologi canggih.
Wakil: Ketua Pegawai Eksekutif, Roi Shigematsu
Ibu pejabat: Tokyo Midtown Hibiya, Hibiya Mitsui Tower Tingkat 32, 1-1-2, Yurakucho, Chiyoda-ku, Tokyo, Jepun
URL: https://www.neuralpocket.com/en/

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200615005834/en/

Hubungi

Neural Pocket Inc.
Ryosuke Tane (Presiden Cawangan Singapura)
+81-3-5157-2345
contact@neuralpocket.com

Sumber : Neural Pocket Inc.

No comments:

Post a Comment