Friday, June 12, 2020

Toshiba Lancar Kanta Pengurangan Jenis 1500-Piksel Monokrom Dengan Sensor Imej Linear CCD Untuk Peralatan Perindustrian



TOKYO, 11 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) — 
Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation  (“Toshiba”) telah melancarkan dua kanta pengurangan jenis 1,500-piksel monokrom dengan sensor imej linear CCD untuk peralatan perindustrian: “TCD1105GFG,” dengan fungsi sebuah pengatup elektronik terbina dalam, dan “TCD1106GFG.” Penghantaran sampel akan bermula dari Julai 2020.
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20200610005926/en/
Sensor baharu itu menyokong dua keperluan utama industri: operasi yang lebih pantas bagi peralatan yang menggabungkan sensor, termasuk peralatan pemeriksaan dengan sensor imej linear CCD monokrom; dan penggunaan kuasa yang lebih rendah.
Sensor baharu itu boleh digunakan pada kadar data maksimum 25MHz, dan kedua-duanya menggabungkan sebuah litar penjana masa dan pemacu CCD, merealisasikan operasi berkelajuan tinggi dengan beberapa litar luaran. Sebuah litar sampel terbina dalam dan pegang memanjangkan tempoh isyarat output video, dan menyumbang kepada reka bentuk yang lebih mudah bagi pemprosesan isyarat berkelajuan tinggi.
Di samping kepada peningkatan prestasi, penggunaan kuasa yang lebih rendah berbanding dengan produk berkelajuan tinggi Toshiba yang ada sekarang dapat dicapai dengan sebuah pemacu kuasa 3.3V tunggal.
Ciri-ciri
• 1,500 piksel, kadar data 25MHz (maksimum), sensor imej linear CCD monokrom
• Litar penjana masa terbina dalam mengurangkan litar pemacuan luaran.
• Litar sampel terbina dalam dan pegang memanjangkan tempoh isyarat output video.
 (kekutuban isyarat: positif)
• Fungsi pengatup elektronik terbina dalam: TCD1105GFG sahaja
• Pemacu kuasa 3.3V tunggal

No comments:

Post a Comment