Wednesday, May 22, 2024

VIDEO PROMOSI BAGI PAMERAN RENTAS SELAT KE-26 UNTUK EKONOMI DAN PERDAGANGAN DIKELUARKAN DI LUAR NEGARA, MEMPERSEMBAHKAN WAJAH DAN GAYA BAHARU BAGI FUZHOU



FUZHOU, China, 21 Mei, 2024 /Xinhua-AsiaNet/ --

Dengan dihoskan oleh Pejabat Hal Ehwal Taiwan bagi Majlis Negeri dan Kerajaan Rakyat bagi Wilayah Fujian, dan dianjurkan oleh Kerajaan Rakyat Perbandaran Fuzhou, Pejabat Hal Ehwal Taiwan bagi Kerajaan Rakyat Wilayah Fujian, dan Jabatan Perdagangan bagi Wilayah Fujian, Pameran Rentas Selat ke-26 untuk Ekonomi dan Perdagangan bermula di Fuzhou, ibu kota bagi Wilayah Fujian di timur China, pada 16 Mei.
 
Semasa acara itu, promosi bagi Pameran tahun ini, yang dihasilkan oleh Jabatan Publisiti bagi Jawatankuasa Perbandaran CPC Fuzhou, telah dipromosikan secara meluas melalui matriks komunikasi media luar negara "ORIENTAL.PARIS" dan akaun media sosial luar negara seperti "Discover Fujian" dan "Discover Fuzhou". Ulang tahun ke-30 bagi Pameran itu menyediakan satu peluang untuk mempersembahkan wajah dan gaya baharu bagi Fuzhou di dalam dan di luar negara. 
 
Pameran tahun ini menampilkan lima aktiviti utama, tiga platform pertukaran tema sokongan, dan pelbagai aktiviti promosi pelaburan dan kerjasama industri. Matlamatnya adalah untuk memperdalamkan pertukaran rentas selat dan kerjasama di dalam pelbagai bidang dan bagi menggalakkan pembinaan Zon Demonstrasi Pembangunan Bersepadu Rentas Selat dengan kualiti yang tinggi.
 
Selepas mengadakan usaha bersama selama 30 tahun, Pameran Rentas Selat untuk Ekonomi dan Perdagangan telah menjadi acara aktiviti pertukaran ekonomi dan perdagangan komprehensif yang berprestij di seluruh Selat, dengan menarik puluhan ribu perusahaan Taiwan dan lebih 30,000 ahli perniagaan Taiwan. Ia memainkan satu peranan penting di dalam meneroka laluan baharu untuk perintegrasian dan pembangunan merentas Selat, dan di dalam menggalakkan kerjasama ekonomi dan perdagangan yang lancar merentas Selat itu. 
 
Sumber: Jabatan Publisiti bagi Jawatankuasa Perbandaran CPC Fuzhou

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment