Wednesday, September 14, 2016

PENYELESAIAN "PEMPROTOTAIPAN MUDAH" TOSHIBA UNTUK PLATFORM PEMBANGUNAN SOC KHAS MENGURANGKAN KEPERLUAN BAGI SUMBER REKA BENTUK SENDIRI PELANGGAN

TOKYO, 13 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Corporation (TOKYO: 6502) Storage & Electronic Devices Solutions Company hari ini mengumumkan kebolehsediaan serta merta “Pemprototaipan Mudah”, satu penyelesaian yang membolehkan penggunaan semula aset reka bentuk yang diperlukan untuk membangunkan SoC*1  khas yang berskala besar dengan pemprototaipan FPGA*2. Penerimaan penyelesaian itu secara mendadak memendekkan masa pembangunan daripada pemprototaipan FPGA kepada pembangunan SoC yang ditempah khas. Pemprototaipan mudah boleh diperolehi di platform ASIC and FFSA™ *3 Toshiba.

Dalam pemprototaipan FPGA yang konvensional, pereka SoC tidak boleh menggunakan semula perkakasan dan aset reka bentuk perisian FPGA untuk pembangunan SoC khas kerana perpustakaan*4 FPGA dan IPs*5 adalah khusus untuk FPGA. Pemprototaipan mudah memudahkan penggunaan semula aset-aset ini untuk reka bentuk SoC khas dengan menyesuaikan perpustakaan pemprototaipan FPGA yang menggerakkan perpustakaan Toshiba dan subsistem*6 IP. Ini membolehkan pereka untuk mengenal pasti antara muka dan mudah bertukar-tukar antara prototaip FPGA dan pelaksanaan SoC dengan Toshiba menyediakan wrapper logic*7.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9309

No comments:

Post a Comment