Tuesday, September 27, 2016

TOSHIBA LANCAR MOSFET N-SALURAN RINTANGAN RENDAH YANG TERKEMUKA DI DALAM INDUSTRI BAGI SUIS BEBAN DI DALAM PERANTI MUDAH ALIH

Pelesapan haba dikurangkan sebanyak 40% berbanding dengan produk Toshiba yang sedia ada

TOKYO, 26 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Corporation (TOKYO: 6502) Storage & Electronic Devices Solutions Company hari ini mengumumkan pelancaran MOSFET N-saluran bagi suis beban di dalam peranti mudah alih, termasuk telefon pintar dan tablet, yang menjamin rintangan rendah di dalam industri yang terkemuka di dalam kelasnya[1]. Penghantaran bagi produk baharu itu bermula dari hari ini.

Barisan produk baharu itu terdiri daripada 30V "SSM6K513NU" dan 40V "SSM6K514NU". Dengan menggunakan proses trenc "siri U-MOS IX-H" Toshiba yang terkini, MOSFET baharu itu mencapai rintangan rendah yang terkemuka di dalam industri yang terkemuka: 6.5mOhm bagi "SSM6K513NU" dan 8.9mOhm bagi SSM6K514NU". Ini membolehkan produk baharu itu untuk mengurangkan pelesapan haba akibat daripada kerugian ketika dihidupkan iaitu kira-kira 40% berbanding dengan produk Toshiba[2]  yang sedia ada.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9359

No comments:

Post a Comment