Tuesday, April 16, 2024

FC BARCELONA DAN EBC FINANCIAL GROUP AKAN WUJUDKAN PERKONGSIAN PERTUKARAN ASING RASMI UNTUK 3.5 TAHUN AKAN DATANG

Berasal dari London, EBC Financial Group bertujuan untuk membina kepimpinan dalam kewangan melalui menjadi rakan kongsi pertukaran asing rasmi Kelab di seluruh Asia, Amerika Tengah dan Selatan, Timur Tengah, Afrika dan Oceania. 

BARCELONA, 15 April (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- FC Barcelona dan EBC Financial Group (EBC) berbesar hati mengumumkan perkongsian mereka dalam sektor pertukaran asing merentasi pelbagai wilayah selama 3.5 tahun, bermula hari ini. Perkongsian ini menetapkan EBC sebagai Rakan Kongsi rasmi FC Barcelona dalam Pertukaran Asing, dengan liputan meluas ke wilayah termasuk APAC, LATAM, Timur Tengah dan Afrika. 

Perkongsian ini menandakan kejayaan penting EBC, menyelaraskan jenama dengan legasi yang dihormati dan jangkauan global FC Barcelona. Di bawah perjanjian eksklusif ini, EBC diberi keistimewaan unik untuk terlibat dalam aktiviti perniagaan khusus dalam domain tukaran asing. Perkongsian itu merangkumi pelbagai perkhidmatan, termasuk urus niaga tukaran mata wang asing, perdagangan, pembrokeran (termasuk CFD), dan khidmat nasihat. 

No comments:

Post a Comment