Friday, March 1, 2024

LIVERAMP MELANCARKAN PLATFORM KERJASAMA DATA BERSATU DENGAN TEKNOLOGI BOLEH GUBAH




Penambahbaikan baharu yang membolehkan pelanggan bekerjasama dengan mana-mana rakan, mengaktifkan data ke mana-mana destinasi, dan mengakses lebih banyak penyelesaian—semuanya dari satu tempat. 

Dengan platform yang bersiap sedia untuk masa depan yang dioptimumkan untuk kelajuan dan kemudahan penggunaan, pelanggan dapat memberikan hasil perniagaan yang lebih baik dan pengalaman pelanggan yang lebih peribadi.


SAN FRANCISCO, 1 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- LiveRamp (NYSE: RAMP) hari ini melancarkan generasi seterusnya /Platform Kerjasama Data LiveRamp, yang menyatukan penyelesaian untuk kitaran pemasaran dari hujung ke hujung ke dalam satu platform. Penawaran bersatu memperkenalkan keupayaan baharu seperti antara muka pengguna yang dipermudahkan, teknologi boleh gubah untuk saling kendali merentasi awan, dan pasaran rakan tempat pembangun pihak ketiga yang inovatif dapat membina aplikasi yang memaparkan kepakaran yang dipercayai mereka. Dibina atas asas teknologi yang tahan lama dan disahkan yang direka khas untuk menahan kehilangan isyarat, /Platform Kerjasama Data LiveRamp menawarkan fungsi untuk menangani dengan proaktif pertimbangan privasi yang berubah sambil mempercepat kes penggunaan kerjasama data yang bersifat proaktif.

Penemuan Gartner® menunjukkan "Pemasaran mempunyai peranan yang besar dalam aktiviti data dan analitik di seluruh perniagaan, dengan 71% pasukan data dan analitik pemasaran bertanggungjawab untuk memiliki sekurang-kurangnya satu elemen strategi data bagi organisasi mereka." Dengan menyatukan semua keupayaan ke dalam antara muka pengguna tunggal dengan mengatur yang dipermudahkan, LiveRamp membolehkan pelanggan lebih mudah menghubungkan penonton di seluruh rakan kongsi. Sokongan terhadap seni bina data moden dengan tumpuan kepada data yang tidak terpusat mengurangkan kerumitan awan, meningkatkan kegunaan awan untuk semua pengguna perniagaan sambil menyelesaikan kekangan infrastruktur IT. Kelebihan pelanggan termasuk kemudahan penggunaan yang lebih besar dan fungsi yang dipermudahkan yang membuka nilai yang lebih besar di seluruh keperluan kerjasama data mereka.

· Meningkatkan kesederhanaan dengan menggunakan antara muka pengguna tunggal yang dibina atas asas identiti terbaik, ketersambungan yang disahkan global, dan teknologi peningkatan privasi yang propietari.
· Meningkatkan pengalaman pengguna dan mempercepatkan kelajuan kepada nilai dengan saluran penerimaan baharu yang mengurangkan masa pusingan dari hari kepada jam. Alat layan diri membolehkan pemberian kebenaran set data dan segmen, dan sistem pemberitahuan baharu yang boleh mengintegrasikan dengan alat tempat kerja termasuk Slack yang membolehkan pengguna mengawal cara mereka menerima maklumat.
· Menjangkau khalayak di seluruh ekosistem dengan menggunakan pengalaman pengaktifan dan segmen yang diperkemaskan berpusat pada pengguna, kempen dan pensegmenan seluruh khalayak. Tingkatkan prestasi pemasaran dengan lebih baik dengan mengintegrasikan teknologi seperti Google PAIR yang direka khas untuk menangani kehilangan kuki pihak ketiga dan isyarat lain yang akan dikurangkan.
· Membuka perkongsian baharu di seluruh data pihak kedua dan ketiga dengan fleksibiliti untuk bekerjasama di mana-mana pun data pihak pertama anda berada, merangkumi pelbagai kes penggunaan, dari satu lokasi.
· Memanfaatkan sebuah pasaran aplikasi rakan yang baharu dengan bermula dengan penemuan terintegrasi, akses dan penempatan penyelesaian pengukuran dari rangkaian rakan global LiveRamp.
 
"Satu asas prinsip Albertsons Media Collective adalah untuk memupuk ekosistem yang lebih terhubung, kerjasama yang meningkatkan akses kepada data sambil meminimumkan pergerakan data," kata Evan Hovorka, Naib Presiden Produk dan Inovasi, Albertsons Media Collective. "LiveRamp telah membantu kami memajukan janji ini dengan penyelesaian yang bersedia untuk masa depan yang meningkatkan kesetiaan isyarat, meningkatkan privasi, dan meluaskan kerjasama data di seluruh saluran yang paling penting untuk rangkaian kami. LiveRamp membawa bersama-sama keupayaan ini dengan lebih lancar bukan hanya akan mempercepatkan perkongsian kami, tetapi juga nilai huluan yang kami berikan kepada pelanggan kami, pengiklan dan ekosistem secara umum."

“Penyelesaian Lift Circana, piawaian emas dalam pengukuran runcit dan CPG, menyertakan data peringkat isi rumah untuk membuka wawasan penting bagi pengiklan, membolehkan mereka mengukur dan mengoptimumkan pelaburan media untuk meningkatkan prestasi jualan,” kata Harvey Goldhersz, Naib Presiden Eksekutif Produk di Circana. “Melalui LiveRamp, pengiklan kini dapat menentukan dengan tepat mesej kreatif mana, format iklan, segmen penonton dan penempatan media yang paling berkesan dan cekap dalam meningkatkan jualan runcit. Pengiklan yang menggunakan penyelesaian Lift Circana meningkatkan pulangan belanja iklan (ROAS) sehingga 80%. Kami sangat gembira untuk mengaktifkan keupayaan ini bagi LiveRamp, membawa kelajuan, liputan, dan ketepatan Circana kepada khalayak yang lebih luas.”

Pelancaran /Platform Kerjasama Data LiveRamp yang bersatu mengikuti pengambilalihan syarikat Habu oleh LiveRamp untuk mempercepatkan kerjasama data melalui teknologi bilik bersih yang diperkemaskan. Pelanggan yang menggunakan Bilik Bersih LiveRamp, yang dikuasakan oleh Habu di platformnya, dapat mengukur kempen di semua taman dinding, platform media dan saluran programatik sambil menghubungkan data secara lancar di seluruh awan, gudang data dan bilik bersih.

"Pelanggan LiveRamp telah meminta penyelesaian dengan kesederhanaan dan skala yang lebih besar untuk membuka nilai data dan mencapai keunggulan bersaing," tambah Kimberly Bloomston, Ketua Pegawai Produk di LiveRamp. "Pelancaran platform sepenuhnya bersatu kami memenuhi keperluan ini dengan menetapkan standard baharu untuk kerjasama data yang kuat berdasarkan teknologi peningkatan privasi yang tahan terhadap kehilangan isyarat dan keperluan privasi yang berubah-ubah. Pengambilalihan Habu oleh LiveRamp baru-baru ini memperkuatkan lagi kemampuan kami untuk membantu pelanggan bekerjasma dengan sesiapa sahaja, mengaktifkan data di mana-mana, dan mengukur di setiap tempat yang penting."

Ketahui lebih lanjut tentang pelbagai kes penggunaan kerjasama data yang dapat dibuka oleh LiveRamp untuk syarikat anda di liveramp.com/our-platform.

Tentang LiveRamp

LiveRamp ialah platform kerjasama data pilihan untuk syarikat-syarikat paling inovatif di dunia. Sebagai pemimpin revolusi dalam privasi pengguna, etika data dan identiti perniagaan, LiveRamp menetapkan standard baharu untuk membina pandangan pelanggan yang terhubung dengan kejelasan dan konteks yang tiada tandingannya sambil melindungi kepercayaan jenama dan pengguna yang berharga. LiveRamp menawarkan fleksibiliti sepenuhnya untuk bekerjasama di mana-mana pun data berada untuk menyokong pelbagai kes penggunaan kerjasama data di dalam organisasi, antara jenama, dan di seluruh rangkaian rakan globalnya yang terpilih.

Ratusan inovator global, dari jenama pengguna ikonik dan syarikat teknologi besar hingga bank, peniaga runcit, dan peneraju kesihatan, bergantung kepada LiveRamp untuk membina nilai jenama dan perniagaan yang berkekalan dengan memperdalam penglibatan dan kesetiaan pelanggan, mengaktifkan rakan kongsi baharu, dan memaksimumkan nilai data pihak pertama mereka sambil tetap berada di barisan hadapan keperluan pematuhan dan privasi yang berkembang pesat. LiveRamp berpangkalan di San Francisco, California dengan pejabat di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di www.liveramp.com.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Butiran Hubungan
Michelle Millsap
PR@liveramp.com
 
Sumber: LiveRamp

No comments:

Post a Comment