Thursday, June 20, 2019

Hytera pamer penyelesaian komunikasi pintar pada CCW 2019 KL

KUALA LUMPUR, 19 Jun (Bernama) -- Hytera kini mempamerkan pelbagai penyelesaian komunikasi tumpuan pintar dari 18 hingga 20 Jun di Dunia Komunikasi Kritikal 2019 (CCW 2019), di sini.

Pada pameran itu, penyedia terkemuka dunia bagi penyelesaian komunikasi tanpa wayar profesional dan persendirian itu mengetengahkan barisan siri produk jalur sempit Penyelesaian PMR Inovatif dan Pertumpuan.

Penyelesaian jalur lebar-jalur sempit itu merupakan satu lagi acara kemuncak pada CCW 2019.

Penyelesaian ini dapat memenuhi keperluan pelanggan yang lebih tinggi untuk aplikasi data besar, dan komunikasi kecemasan dan disatukan, dan pada masa yang sama memastikan perkhidmatan suara misi kritikal kekal dapat diakses dengan pasti.

Hytera turut mempamerkan Penyelesaian Jalur Lebar mereka dengan satu suite penyelesaian LTE lengkap, termasuk penyelesaian P-LTE, V-LTE dan MCS (Misi Kritikal Perkhidmatan), untuk memenuhi secara komprehensif keperluan pelanggan dalam pelbagai industri.

Di CCW, Hytera menunjukkan transformasi mereka yang lengkap, dari sebuah pembekal produk komunikasi, kepada sebuah pembekal penyelesaian bersepadu profesional dan mendapat satu penemuan industri dalam masa baharu bagi komunikasi tanpa wayar.

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, komunikasi tanpa wayar telah berubah dengan dramatik. Hytera telah dan akan komited kepada penyelidikan dan pembangunan bebas untuk memimpin masa hadapan, dan menjadikan teknologi terkemuka menjadi penyelesaian komunikasi pertemuan dengan kecemerlangan pengurusan dan operasi bagi mewujudkan nilai pelanggan yang lebih besar.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment