Friday, June 7, 2019

PUSAT PEMBUATAN/ R&D RICHARD R. ROGERS MILIK MARY KAY INC. PEROLEHI PENSIJILAN LEED® SILVER

Kemudahan itu, yang membuka pintunya pada November 2018, adalah projek kedua Mary Kay untuk memperolehi status idaman LEED


DALLAS, 7 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Mary Kay Inc., pemimpin antarabangsa dalam tanggungjawab korporat dan sosial, hari ini mengumumkan bahawa Lewisville, kemudahan pembuatan TX, Pusat Pembuatan / R&D Richard R. Rogers (R3), telah dianugerahkan pensijilan LEED Silver. Bangunan seluas 453,000 kaki persegi, yang dibuka pada November 2018, mempunyai makmal R & D yang canggih, teknologi pembuatan canggih, dan tumpuan yang bijak terhadap pembinaan yang mampan dan mesra alam.

Siaran akhbar ini mempunyai multimedia: Lihat siaran penuh di  https://www.businesswire.com/news/home/20190604005639/en/ 

LEED, atau Kepimpinan dalam Reka Bentuk Tenaga dan Alam Sekitar, adalah sistem penarafan bangunan hijau yang paling banyak digunakan di dunia yang dibangunkan oleh Majlis Bangunan Hijau A.S. (USGBC). Pensijilan LEED diberikan kepada projek-projek yang direka, dibina, dikendalikan dan dikendalikan dengan menggunakan amalan yang sihat, cekap dan mampan.

"Di Mary Kay, kami memahami bahawa setiap pilihan yang kami buat hari ini memberi impak kepada masa depan kakitangan kami, tenaga jualan bebas kami dan komuniti di mana kami tinggal dan bekerja," kata Ketua Pegawai Pengeluaran di Mary Kay, Chaun Harper. "Status LEED yang diperolehi di R3 adalah satu lagi contoh pengawasan korporat syarikat kami-ia mempamerkan komitmen kami untuk memperkayakan kehidupan orang lain melalui peluang-peluang ganjaran, tanggungjawab sosial dan yang paling penting, amalan mampan."

Berikutan pencarian menyeluruh ke lokasi-lokasi berpotensi di seluruh Texas Utara, Mary Kay Inc. memecah tanah R3 pada 13 September 2016, tepat 53 tahun selepas Mary Kay Ash melancarkan syarikat impiannya dari sebuah kedai kecil di Dallas. Projek ini memperoleh pensijilan LEED Silver berdasarkan beberapa unsur utama dalam reka bentuk dan pembinaan, termasuk:

• Lokasi: Kemudahan yang terletak dalam jarak berjalan satu perempat batu dari satu atau lebih tempat perhentian untuk dua atau lebih bas awam, kampus atau swasta yang boleh digunakan oleh penghuni bangunan.

• Pulau Haba: 100% daripada permukaan bumbung bangunan berwajaran mempunyai Indeks Pemantulan Suria (SRI) sebanyak 95.

• Penggunaan air: Kemudahan ini telah mengurangkan penggunaan air bersih sebanyak 33.96%, yang menjimatkan kira-kira 913,480 gelen air minuman setahun.

• Penjimatan tenaga: Kemudahan ini telah mencapai penjimatan kos tenaga sebanyak 13.48% dengan melaksanakan strategi seperti pencahayaan cekap tenaga, kawalan haba, dan pembelian tenaga boleh diperbaharui untuk 100% tenaga elektrik yang digunakan menjelang 2021.

R3 adalah projek Mary Kay yang kedua untuk memperoleh status LEED yang menjadi idaman. Pada tahun 2018, Mary Kay China dianugerahkan pensijilan LEED v4 Gold untuk bangunan ibu pejabat korporatnya yang terletak di Shanghai.

"Mary Kay Ash, pengasas kami, pernah berkata, 'Saya merasa amat sangat bahawa kita mesti melakukan segala-galanya untuk menyelamatkan planet kita. Mary Kay adalah pemimpin alam sekitar kerana kami sangat merasakan ia adalah perkara yang betul untuk dilakukan," tambah Harper. "Kami mengambil kata-katanya. Kami komited untuk membina masa depan yang sihat, lebih hijau, dan mampan untuk generasi akan datang. "

Mengenai Mary Kay

Salah seorang pemecah rintangan asal, Mary Kay Ash mengasaskan syarikat kecantikannya lebih daripada 55 tahun yang lalu dengan tiga matlamat: menawarkan peluang yang menggembirakan untuk wanita, mengeluarkan produk yang sangat menarik dan menjadikan dunia tempat yang lebih baik. Impian itu telah berkembang menjadi sebuah syarikat multi bilion dolar dengan berjuta-juta anggota tenaga jualan bebas di hampir 40 negara. Mary Kay didedikasikan untuk meneliti sains di sebalik kecantikan dan untuk menghasilkan penjagaan kulit canggih, kosmetik warna dan suplemen pemakanan. Melalui Mary Kay FoundationSM, syarikat itu telah menerima lebih daripada $78 juta untuk penyelidikan kanser dan tempat perlindungan keganasan rumah tangga. Visi asal Mary Kay Ash terus bersinar-satu gincu pada satu masa.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20190604005639/en/

Hubungi

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Sumber : Mary Kay Inc.

No comments:

Post a Comment