Wednesday, June 26, 2019

PELANCARAN S BLOCK DI PERINGKAT GLOBAL, BERMULA DI SINGAPURA PADA 22 JUN

BERN, Switzerland, 26 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Persidangan Teknologi WBF Singapura 2019 yang terkenal di seluruh dunia telah diadakan di Marina Bay Sands Hotel pada 22 Jun, 2019. S BLOCK, penganjur bersama persidangan itu, membuat pendedahan dan mengumumkan misi mereka untuk “Melepaskan aset digital anda” buat kali pertama. Persidangan itu menghimpunkan bersama pelbagai elit industri dan peminat blok rantai dari seluruh dunia, termasuk lebih daripada 500 veteran industri dari lebih 30 buah negara, seperti Switzerland, Jerman, Perancis, Rusia, Jepun, Korea, Brazil, Australia, Argentina dan Kanada. Orang dalam berkongsi pandangan industri global yang mendalam. Persidangan ini menarik perhatian ramai merentasi dari industri blok rantai dunia.

S BLOCK Bermula di Singapura

Pada pagi 22 Jun, Ivan - Presiden bagi S BLOCK Global Foundation, telah dijemput untuk menyampaikan ucaptama, “Dompet Mata Wang Digital Generasi Akan Datang”. Pada persidangan ini, S BLOCK telah dilancarkan secara rasmi di lebih 30 buah negara di seluruh dunia, dan membuka jalan untuk menuju ke suatu masa hadapan global tanpa sempadan. Pada masa yang sama, S BLOCK juga menandatangani satu perjanjian strategik dengan DUSD dan WBFex dalam acara ini, yang akan mempercepatkan pembangunan bagi S BLOCK.

Pada petang 22 Jun, S BLOCK secara eksklusif telah menaja sebuah parti “Fortune Night” selepas acara itu. Tokoh-tokoh besar di dalam industri itu telah berkumpul untuk berkongsi pandangan industri, dan membuat pandangan unik mengenai trend baharu dalam perkembangan industri pada tahun 2019.

Perjalanan Global S BLOCK

Sebagai kemuncak bagi Persidangan Teknologi WBF Jelajah Dunia Singapura, ia telah menjemput Paul Brody – Ketua bagi Teknologi Blok Rantai Ernst & Young, Franklyn Richards – Pengasas Bersama LiteCoin, Dr. Daniel Diemers – PwC Strategy & Partner, Tom Menner –  EMEA dan banyak lagi eksekutif dalam industri lain, memberi tumpuan kepada “amalan teknologi pengawalaturan” dan masa hadapan digital untuk menyampaikan trend di dalam era blok rantai 2.0. Perhimpunan dua hari, termasuk lebih 4000 pakar-pakar industri, lebih 500 rakan media dan lebih 100 penceramah pasti menjadikan acara ini satu acara yang menyeronokkan yang akan diterima dengan baik oleh pengguna dan peminat blok rantai.

Untuk mempertingkatkan susun atur ekosistem dan meningkatkan daya saing bagi produk itu, S BLOCK akan terus membangunkan perniagaan kewangan digital di dunia, dan akhirnya membentuk sebuah ekosistem kewangan digital global yang lengkap. S BLOCK akan secara beransur-ansur berhasrat untuk mencapai misi “menjadikan aset lebih bebas” dan berkembang secara global untuk mewujudkan sebuah masa hadapan yang lebih baik.

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190624005372/en/

Hubungi

SBLOCK FOUNDATION PTE. LTD 
Jennifer Bialek 
contacts@sblock.com 
www.sblock.com

Sumber : SBLOCK FOUNDATION PTE. LTD

No comments:

Post a Comment