Thursday, October 17, 2019

EPIQ MENGUKUHKAN TADBIR URUS MAKLUMAT DIDAYAKAN AWAN DAN KEPAKARAN EPENEMUAN DI ASIA PASIFIK

HONG KONG, 17 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Epiq, peneraju global industri perkhidmatan perundangan, hari ini mengumumkan pakar tadbir urus maklumat (IG) disanjung, Elizabeth Fogerty, akan mengetuai amalan IG Epiq merentasi rantau Asia Pasifik sebagai pengarah perhubungan strategik dan perundingan pematuhan.

Kajian yang ditauliahkan oleh Epiq melaporkan penerimaan storan data berdasarkan awan sedang meningkat pesat dan lebih 75% pembeli ePenemuan dan perkhidmatan berkaitan akan meningkatkan penggunaan awan awam untuk mengehoskan data penemuan dalam tempoh tiga tahun seterusnya, melihatnya sebagai lebih murah, lebih cekap dan boleh diskalakan berbanding pengehosan pelayan persendirian. Walaupun berminat untuk berbuat demikian, syarikat bergelut dengan kemungkinan risiko keselamatan dan reputasi serta kerumitan menyediakan data untuk migrasi.

Berpangkalan di Hong Kong, Fogerty mempunyai pengetahuan tentang migrasi awan yang ketara dan peraturan serta cabaran pematuhan yang dibawa migrasi. Beliau membawa kepakaran yang ketara kepada syarikat yang berminat dalam peralihan kepada penyelesaian didayakan awan. Fogerty akan memacu strategi klien untuk keselamatan data, pematuhan, ePenemuan, pengelasan data, pengekalan data, dan pemadaman yang boleh dipertahankan dalam sistem berdasarkan awan.

“Perusahaan menghadapi cabaran yang semakin meningkat dengan kerumitan pengurusan data, kos, dan pendedahan kepada denda dan kerosakan reputasi disebabkan tersalah langkah dalam migrasi mereka kepada awan dan pengurusan data awan,” kata Fogerty. “Kepakaran kami ialah membimbing migrasi klien kepada awan dan memaksimumkan suit penuh bagi pematuhan dan keupayaan keselamatan yang natif kepada Microsoft 365. Organisasi akan mendapat lebih banyak kawalan melalui maklumat digital melalui migrasi kepada awan.”

Epiq telah bekerja secara rapat dengan firma perundangan global dan syarikat untuk menyelesaikan cabaran ePenemuan di Asia untuk lebih daripada sedekad. Perubahan dalam undang-undang privasi baru-baru ini telah meningkatkan permintaan untuk penyelesaian pematuhan IG di seluruh dunia. Di Asia, pelaburan dalam infrastruktur teknologi maklumat menyumbang kepada sesuatu yang dijangkakan akan menjadi pertumbuhan terpantas dalam pasaran ePenemuan global. Pengembangan litigasi merentasi sempadan telah meningkatkan bilangan hal berkaitan ePenemuan dan kewujudan lebih banyak firma undang-undang antarabangsa di Asia telah menguatkan permintaan untuk pakar ePenemuan seperti Epiq.

Fogerty berkhidmat dalam Majlis Penasihat Rakan Microsoft Office 365 yang merupakan majlis jemputan sahaja yang terdiri daripada pakar yang mempengaruhi pembangunan produk Office 365. “Elizabeth merupakan pakar subjek yang dipercayai tentang keupayaan perkhidmatan awan privasi dan pematuhan dalam Microsoft Office 365,” kata Joe Porter, pengarah kanan di Microsoft 365 Center of Excellence. “Kerjasama Microsoft dengan rakan pematuhan seperti Epiq amat penting sementara kami ingin meningkatkan pengalaman pelanggan dan nilai perkhidmatan pematuhan kami. Elizabeth amat bernilai dalam kerjasama kami dan membawakan pandangan diperlukan yang memaklumi strategi bersama kami yang membantu kami membentuk peta jalan produk kami.”

Epiq menawarkan suit penuh bagi maklumat tadbir urus dan penyelesaian ePenemuan yang membenarkan klien untuk mengambil kawalan maklumat digital dan mengurangkan risiko kawal selia dan pematuhan. Epiq dan Microsoft akan menawarkan bengkel, latihan dan program perintis secara bersama untuk membantu organisasi di seluruh rantau APAC untuk memanfaatkan pelaburan mereka dalam teknologi Microsoft dengan memanfaatkan ciri keselamatan dan pematuhan dalam Microsoft 365.

Tentang Epiq
Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan melakukan tugasan berskala besar dan semakin rumit bagi peguam korporat, firma guaman dan profesional perniagaan dengan kecekapan, kejelasan dan keyakinan. Pelanggan mengharapkan Epiq untuk melancarkan pentadbiran operasi perniagaan, saman secara berkumpulan dan tort berkumpulan, laporan mahkamah, ePenemuan, kawal selia, pematuhan, penstrukturan semula dan hal-hal kebangkrapan. Pakar bidang dan teknologi Epiq menghasilkan kecekapan melalui kepakaran dan memberikan keyakinan kepada pelanggan berprestasi tinggi di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di www.epiqglobal.com.

Maklumat Hubungan Akhbar
Jill Brown
Epiq
+1 713 933 2905
jbrown@epiqglobal.com

Candice Han
Epiq
+852 2110 7685
chan@epiqglobal.com 

SUMBER : Epiq Systems Inc

No comments:

Post a Comment