Thursday, October 24, 2019

S BLOCK MENGANJURKAN BERSAMA PERSIDANGAN TEKNOLOGI NYC WBF 2019, LANCAR EKOSISTEM BLOK RANTAIAN SUPER DAO

NEW YORK, 16 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pada 27 September, 2019, “Persidangan Teknologi New York WBF2019” telah diadakan di Bangunan Altman di New York. S BLOCK, dompet aset digital nilai tambah yang berpangkalan di Switzerland, adalah penganjur bersama bagi acara tersebut.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20191015005569/en/



S BLOCK - Dompet Pelbagai Mata Wang Digital Dikuasakan oleh Teknologi Blok Rantaian

S BLOCK adalah sebuah dompet pelbagai mata wang digital yang dibina di atas teknologi antara blok rantaian. Melalui satu protokol komunikasi lubang cecacing yang berinovatif, ia menjalankan beberapa operasi perbendaharaan untuk pemindahan dan kiriman wang rentas rantaian. Bersama dengan kontrak pengiriman wang dan pemberian pinjaman Interstellar, ia memastikan keselamatan bagi akses dan perkhidmatan bagi khidmat pihak ketiga untuk keuntungan. Di samping itu, S BLOCK juga mempromosikan senario pembayaran luar talian dengan membina sebuah sistem aplikasi ekologi yang lengkap, dan meningkatkan kadar penggunaan dan kadar edaran bagi SBO untuk meningkatkan nilainya.

S BLOCK bekerjasama dengan WBF untuk mempamerkan sebuah karnival teknologi baharu yang cemerlang di Wall Street.


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12680

No comments:

Post a Comment