Thursday, October 13, 2022

KAJIAN SPRYKER MENDAPATI HAMPIR DUA PERTIGA PENGGUNA WARGA AUSTRALIA MEMESAN BARANGAN RUNCIT DALAM TALIAN, DENGAN 10% DARIPADANYA MELAKUKAN KEBANYAKAN ATAU SEMUA AKTIVITI PEMBELIAN MAKANAN MEREKA MELALUI INTERNET

Hampir satu daripada lima warga Australia menetapkan untuk melakukan sebahagian besar atau semua aktiviti membeli-belah barangan runcit mereka secara dalam talian dalam tempoh dua tahun

MELBOURNE, Australia, 13 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Spryker, platform utama untuk Pasaran Perusahaan, Perdagangan Benda dan Perdagangan Bersepadu, hari ini telah melancarkan Laporan Barangan Runcit Dalam Talian Australia 2022. Kajian terhadap 2,500 pengguna Australia ini mendapati hampir separuh - 48% daripada rakyat Australia membeli sekurang-kurangnya sebahagian daripada barangan runcit mereka dalam talian, dengan 10% daripada mereka kini memesan kebanyakan atau semua barangan runcit mereka melalui internet. Secara keseluruhan, 23% daripada belanjawan makanan isi rumah Australia kini dibelanjakan dengan memesan melalui dalam talian. Kajian yang dijalankan oleh Spryker ini dengan kerjasama firma penyelidikan pasaran Appinio, telah meninjau para pengguna dari seluruh Australia melibatkan pengalaman dan pendapat mereka tentang membeli-belah barangan runcit.

KAJIAN SPRYKER MENDAPATI HAMPIR DUA PERTIGA PENGGUNA WARGA AUSTRALIA MEMESAN BARANGAN RUNCIT DALAM TALIAN, DENGAN 10% DARIPADANYA MELAKUKAN KEBANYAKAN ATAU SEMUA AKTIVITI PEMBELIAN MAKANAN MEREKA MELALUI INTERNET

No comments:

Post a Comment