Wednesday, December 18, 2019

RADIO POC PNC380 BAHARU HYTERA - KOMUNIKASI SEGERA DAN KEMUNGKINAN TANPA HAD

SHENZHEN, China, 17 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Dengan pengalaman selama 26 tahun di dalam industri PMR, Hytera memperkenalkan keistimewaan dan kepakaran mereka kepada komunikasi melalui rangkaian awam, dan membina sebuah radio PoC mengikut piawaiannya yang ketat yang digunakan kepada radio PMR. Hytera berhasrat untuk menyediakan peranti dan penyelesaian PoC yang profesional dan praktikal untuk pelanggan.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20191216005365/en/


Radio PoC PNC380 Hytera itu menggunakan rangkaian 2G/3G/4G atau WLAN yang mantap di kawasan itu, dengan menyediakan komunikasi segera untuk pengguna yang bekerja merentasi pelbagai tapak, seperti mereka yang berada di dalam bidang pengangkutan, logistik, pengurusan hartanah, taman perindustrian dan banyak lagi. Di samping itu, radio PoC yang baharu ini mempunyai sebuah pad kekunci angka penuh untuk kemudahan operasi dan sebuah kamera belakang 5MP bagi merakamkan imej dan video di lapangan.

Reka bentuk Kompak dan Ergonomik

Terima kasih kepada reka bentuknya yang kompak dan butang yang berorientasikan tugas, PNC380 itu sesuai untuk operasi sebelah tangan. Butang PTT bersaiz besar itu mudah untuk dikesan supaya pengguna tidak akan terlepas walaupun dalam keadaan gelap. Ia juga boleh menawarkan panggilan individu dan panggilan secara berkumpulan. PNC380 itu menyediakan sebuah pad kekunci angka penuh yang membolehkan pengguna untuk membuat panggilan ke radio lain, atau mendail untuk membuat panggilan telefon. Butang kecemasan bebas di atas membantu pengguna untuk membuat panggilan bagi bantuan segera sekiranya berlaku kecemasan agar dapat meningkatkan keselamatan mereka.

Prestasi Audio yang Hebat

Teknologi pengurangan hingar dwi-mikrofon memastikan kejelasan audio yang luar biasa walaupun dalam persekitaran yang bising seperti pusat beli-belah, jalan dan lapangan terbang. Ia mengambil suara pengguna dan pada masa yang sama menurunkan bunyi di kawasan sekeliling. Pembesar suara kuasa tinggi terbina dalam menyampaikan kelantangan terbaik dalam kelasnya tanpa hilang apa-apa butiran perbualan.

Kedudukan dan Penjejakan

Mengetahui kedudukan anggota petugas adalah penting untuk memastikan mereka selamat dan meningkatkan kecekapan pasukan. PNC380 itu memastikan kedudukan yang tepat di dalam dan di luar bangunan menerusi kerjasama GPS, BeiDou, GLONASS, dan AGPS. Penyelia dapat melihat lokasi petugas secara intuitif di peta dan menghantarnya ke tempat mereka diperlukan pada waktu yang sesuai.

Berceranggah dan Tahan Lama

PNC380 itu adalah diperakui IP67 dan memenuhi piawaian MIL-STD-810G. Ia cukup kuat untuk menangani persekitaran hujan, habuk, suhu yang ekstrem, kejutan, dan getaran kerana reka bentuk strukturnya yang sensitif.

Bateri Sepanjang Hari

Bateri Li-ion 4000mAh yang standard membolehkan radio itu untuk menyokong pengguna selama lebih dari 24 jam. Port USB mikro terbina dalam membuat pengecasan bateri lebih mudah daripada sebelumnya. Hanya perlu pasang kabel USB ke sebuah komputer riba atau elektronik lain.

Komunikasi Video Tepat Masa 

Kesedaran situasi adalah kunci dalam membuat keputusan yang tepat dalam keadaan kecemasan. Radio itu mempunyai sebuah kamera belakang 5MP yang membolehkan penghantaran video 4G dalam tepat masa.

Dengan memberi tumpuan kepada industri PMR, Hytera telah berjaya mencipta banyak peralatan komunikasi klasik di dalam industri itu. Selain PNC380, Hytera telah mengeluarkan model PoC lain termasuk PDC550, PNC550, dan PNC370 untuk memenuhi keperluan pelanggan dalam pelbagai industri.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12921

No comments:

Post a Comment