Saturday, December 7, 2019

TILE MENGUMUMKAN ISYARAT PALING PROAKTIF DAN MENYELURUH SETAKAT INI


Smart Alerts Beta Baharu akan Memberitahu Pengguna Apabila Mereka Tertinggal Sesuatu Di mana-mana di Dunia

SAN MATEO, Cali., 27 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Tile, syarikat lokasi pintar utama dunia, mengumumkan pelan untuk melancarkan semula Smart Alerts (beta). Mulai Disember ini, Smart Alerts akan berkembang menjangkaui lokasi ditakrifkan pengguna, seperti rumah atau tempat kerja, untuk mencegah pengguna daripada tertinggal item, tidak dikira di mana-mana jua mereka berada atau pergi.

Pelanggan Tile Premium akan diberitahu apabila mereka tertinggal sebarang item Tiled selepas kekal dalam lokasi untuk lebih daripada lima minit. Ini bermakna jika pengguna memasuki kedai kopi dengan kunci, dompet dan komputer yang telah di Tiled, tetapi meninggalkan kedai kopi itu lima belas minit kemudian hanya dengan kunci dan dompet, mereka akan menerima pemberitahuan bahawa komputer riba mereka tertinggal di dalam kedai kopi. 

"Tile dikenali kerana membantu pelanggan mencari item mereka yang hilang. Kami membuat lonjakan ke hadapan yang amat besar dan mengembangkan janji untuk mencegah kehilangan daripada berlaku dengan Smart Alerts. Bayangkan ketenangan minda dalam mengetahui bahawa anda akan menerima isyarat pada bila-bila masa anda tertinggal item, tanpa mengira lokasi anda," kata CJ Prober, CEO Tile.

Smart Alerts juga akan menawarkan keupayaan untuk menetapkan zon selamat yang ditetapkan untuk menyesuaikan lokasi dan tindakan yang akan menimbulkan isyarat. Contohnya, pelanggan mungkin ingin tahu jika mereka tertinggal jaket Tiled mereka di tempat kerja, tetapi mereka mungkin tidak ingin tahu jika mereka meninggalkan itu jaket Tiled di rumah.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12849

No comments:

Post a Comment