Wednesday, July 29, 2020

AXA MENAWARKAN PERLINDUNGAN JALAN RAYA DENGAN SATU SENTUHAN BUTANG



• Kemalangan dan kerosakan kereta boleh memberikan kesukaran kepada pemandu, dan lebih mengecewakan lagi jika tidak mengetahui cara untuk mendapatkan bantuan.
• Dengan pelancaran SmartDrive Safe – iaitu Insurans Motor Telematik pertama di Malaysia yang dilengkapi dengan Microtag tanpa wayar dan sumber kuasa sendiri, AXA memudahkan pemandu untuk mendapatkan bantuan segera, hanya dengan satu sentuhan butang.

KUALA LUMPUR, 28 Julai (Bernama) -- AXA Affin General Insurance Berhad (AXA) sekali lagi memacu inovasi dengan menawarkan perlindungan jalan raya yang segera hanya dengan satu sentuhan butang. AXA hari ini telah mengumumkan pelancaran SmartDrive Safe, satu pelan insurans motor yang berinovatif bertujuan untuk mempromosikan tabiat pemanduan selamat dan memberikan ketenangan fikiran semasa memerlukan.

Pelan ini dilengkapi dengan peranti Microtag tanpa wayar dan sumber kuasa sendiri yang boleh dipasang dengan mudah di mana-mana sahaja dalam kenderaan. Ia secara automatik dihubungkan dengan aplikasi mudah alih SmartDrive Safe melalui Bluetooth untuk Pengenalpastian Pemandu Automatik. Sekiranya berlaku kemalangan jalan raya, kerosakan kenderaan atau kecemasan, bantuan akan diberikan dengan segera. Pemandu hanya perlu menekan Microtag untuk mendapatkan bantuan segera daripada profesional yang dipercayai bagi meredakan kebimbangan mereka semasa menghadapi situasi yang sukar.


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13624

No comments:

Post a Comment