Thursday, July 2, 2020

Narkasa Akan Membolehkan Pelabur Membeli Kripto Dalam Mata Wang Pilihan Mereka




Dalam tempoh enam bulan yang lalu, jumlah mereka yang melabur di dalam mata wang kripto telah meningkat sebanyak 20 peratus, sebahagian besarnya disebabkan oleh penurunan baru-baru ini dalam pasaran global. Narkasa, sebuah tukaran mata wang kripto yang  dilancarkan baru-baru ini yang berpusat di Istanbul, berharap untuk membolehkan pelanggan mereka melakukan urus niaga dalam 156 mata wang negara.

ISTANBUL, 1 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pasaran mata wang kripto global pada masa ini bernilai hampir $265 bilion, dengan hampir $70 bilion dalam urus niaga dijalankan setiap hari. Sementara itu, 314 tukaran mata wang kripto kini beroperasi di seluruh dunia, menurut pengesan kripto Coinmarketcap. Walau bagaimanapun, di kebanyakan tukaran ini, mata wang kripto hanya boleh dibeli dengan menggunakan dolar Amerika atau euro.

Tetapi ini tidak berlaku dengan Narkasa, sebuah tukaran mata wang kripto yang berpusat di Istanbul yang membolehkan pelabur untuk membeli aset kripto dengan sejumlah mata wang yang berbeza. Lebih-lebih lagi, perkhidmatan baharu itu menawarkan diskaun yuran 50 peratus untuk semua urus niaga yang dilakukan dalam tempoh 90 hari pelancarannya.

‘156 mata wang dari seluruh dunia’
Dengan teknologi dan perkhidmatan canggih yang tersedia dalam 12 bahasa, Narkasa menyediakan kepada pelabur dengan sebuah platform untuk perdagangan mata wang kripto yang pantas dan selamat dalam pelbagai mata wang. “Bersama dengan dolar dan euro, Narkasa menyokong urus niaga dalam ruble Rusia, hryvnias Ukraine, real Brazil, tenges Kazakhstan, dan lira Turki,” kata Ketua Pegawai Eksekutif Narkasa Erdal Kaya.

“Dan kami merancang untuk memperluaskan operasi kami seterusnya bagi membolehkan perdagangan kripto dalam 156 mata wang negara yang berbeza (wang fiat),” kata beliau. “Tidak seperti kebanyakan tukaran lain, Narkasa akan membolehkan pelabur untuk membeli mata wang kripto dari mana-mana negara yang mereka berada.”

Perdagangan mata wang kripto yang selamat dan boleh dipercayai
Narkasa tidak mengenakan sebarang komisen terhadap pembelian mata wang kripto melalui platform mereka dan juga menjamin bahawa semua data peribadi pelanggan mereka adalah selamat dan terjamin. Dinilai secara berkala oleh syarikat-syarikat pengauditan bebas, firma itu beroperasi selaras dengan undang-undang pembiayaan anti-pengubahan wang haram/anti-pengganas EU, dan pada masa yang sama turut mematuhi garis panduan “ketahui pelanggan anda”.

Lebih-lebih lagi, melalui penggunaan teknologi API, Narkasa menyediakan sebuah platform untuk perdagangan algoritma mata wang kripto. Ini membolehkan pelanggan untuk menguruskan pelaburan mereka dengan menggunakan kecerdasan buatan yang direka khusus untuk melindungi terhadap turun naik pasaran secara tiba-tiba.

Kripto dengan pantas semakin popular
Jumlah mata wang kripto yang digunakan pada masa ini berjumlah 2,687, dengan Bitcoin, Ethereum, Tether, dan Ripple mencakupi 82 peratus daripada jumlah volum perdagangan, yang terus melonjak dengan pantas. Peningkatan tukaran mata wang kripto, sementara itu, telah menyebabkan peningkatan yang drastik dalam jumlah mereka yang melabur di dalam komoditi yang sangat dicari itu.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/52242376/en

Hubungi
Pasukan Sokongan Narkasa
support@narkasa.com

Tulay Genc
support@b2press.com
+31 30 799 6022

Sumber : Narkasa

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13550

No comments:

Post a Comment