Wednesday, August 12, 2020

P97 NETWORKS UNTUK MEMACUKAN PERDAGANGAN MUDAH ALIH BAGI AHLI GABUNGAN EXXONMOBIL MERENTASI RANGKAIAN RUNCIT MEREKA DI NEW ZEALAND

 P97 Networks untuk membolehkan pembayaran mudah alih tanpa sentuhan bagi satu daripada syarikat minyak terkemuka di Asia-Pasifik


SINGAPURA, 12 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- P97 Networks, Inc., telah dipilih oleh Mobil Oil New Zealand Limited, sebuah ahli gabungan bagi ExxonMobil Asia Pacific Pte Ltd, untuk membolehkan pembayaran mudah alih merentasi rangkaian runcit berjenama Mobil di New Zealand. ExxonMobil Asia Pasifik adalah hab perniagaan hiliran dan kimia untuk rantau itu dengan lebih $15 bilion aset di bawah pengurusan ahli gabungan. P97 Networks  yang berpangkalan di Houston adalah sebuah pemimpin di dalam perdagangan mudah alih berasaskan awan, pembayaran dalam kenderaan, dan penyelesaian pemasaran digital tanpa geseran. Penyelesaian perdagangan mudah alih bersepadu P97 telah dibolehkan di lebih 170 Stesen Servis Mobil di New Zealand, pasaran pertama mereka untuk sebuah sekutu ExxonMobil di Asia Pasifik, dengan platform itu yang merangkumi pembayaran awan yang selamat, program Ganjaran Pemandu Mobil Smiles dan pemasaran digital.

“Pembeli di seluruh dunia dengan pantas beralih kepada kesenangan, kemudahan dan keselamatan pembayaran mudah alih tanpa sentuhan bagi semua kategori perbelanjaan harian mereka,” kata Paul Clausen, Pengurus Pembayaran Kesetiaan Kad di Mobil Oil New Zealand. “Sebagai sebuah pemimpin global di dalam tenaga, kami mencari kepimpinan yang serupa di dalam perdagangan mudah alih sehingga pelanggan kami dapat memperoleh manfaat yang sama ketika membeli bahan bakar dan produk di kedai. Kami memilih P97 oleh kerana mereka telah membuktikan kemampuan mereka untuk memberikan tahap perkhidmatan yang tinggi pada skala melalui platform perdagangan mudah alih dan pemasaran digital mereka.”

P97 menyediakan sebuah platform perdagangan mudah alih dan pemasaran digital yang berasaskan awan yang menghubungkan pembeli dengan peruncitan bahan bakar, kemudahan, restoran servis pantas, dan peniaga lain dengan mengaktifkan pembayaran dan tawaran saluran semua arah melalui mana-mana peranti mudah alih atau kereta yang disambungkan. Dengan menghilangkan geseran daripada urus niaga dan membolehkan pedagang untuk memberi tumpuan kepada pengalaman pembeli, peruncit dapat meningkatkan jualan, membina kesetiaan yang lebih besar, dan menurunkan kos operasi. Pembayaran mudah alih juga menawarkan keselamatan yang lebih tinggi untuk urus niaga bahan bakar, melindungi data sensitif pemegang kad dan menghindari sebarang bentuk penipuan tertentu.

“Kami merasa terhormat kerana ExxonMobil telah memilih P97 untuk menguruskan perdagangan mudah alih merentasi Stesen-stesen Mobil New Zealand,” kata Brad Jones, Pengarah Urusan, Asia Pasifik di P97. “Ledakan pertumbuhan bagi pasaran pembayaran mudah alih bermaksud pengguna mempunyai satu jangkaan untuk pembayaran tanpa geseran di pam. Dengan menggunakan mudah alih, ExxonMobil semakin mengukuhkan kedudukan mereka di wilayah yang sangat kompetitif dan mewujudkan pengalaman yang mendorong kesetiaan pengguna yang lebih besar.”

Maklumat mengenai P97

P97 Networks menyediakan perdagangan mudah alih berasaskan awan yang selamat, pembayaran dalam kenderaan, dan penyelesaian pemasaran digital bagi  industri kemudahan runcit, bahan bakar, dan pembuatan kenderaan di bawah nama jenama PetroZone®. Penyelesaian mCommerce P97 meningkatkan keupayaan untuk menarik dan mengekalkan pelanggan dengan menghubungkan dengan selamat berjuta-juta telefon bimbit individu dan kereta yang disambungkan dengan pedagang dengan menggunakan perisian berasaskan geolokasi, identiti yang mewujudkan satu pengalaman pengguna mudah alih yang unik. Untuk maklumat  lanjut, ikuti kami di Twitter @p97networks  atau layari www.p97.com.
 
Lihat versi sumber di  businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200811005860/en/

Hubungi

Aaron Mirales
+1 (713) 588-4216
Aaron.Mireles@p97.com

Sumber : P97 Networks, Inc.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment