Thursday, April 21, 2016

MITEL MAJUKAN KOMUNIKASI MASA NYATA UNTUK PEKERJA DAN PENGGUNA BERGERAK

SAN DIEGO, April 21 (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Mitel® (Nasdaq:MITL) (TSX:MNW), sebuah syarikat peneraju global dalam komunikasi perniagaan masa nyata, awan dan mudah alih, hari ini mengumumkan siri inovasi mereka yang seterusnya untuk perniagaan dan pembekal perkhidmatan apabila syarikat terus menyampaikan teknologi dan keupayaan untuk komunikasi dan kolaborasi pertama mudah alih, didayakan awan dan tertumpu milenium.
 
Menyampaikan Pengalaman Pusat Panggilan Sedia Milenium: Kemunculan rangkaian 4G dan 5G mendorong titik kemasukan semula jadi pengguna ke dalam perniagaan melalui aplikasi mudah alih. Dengan kemunculan sepadan “Internet of Things” dan perkhidmatan mesin ke mesin, perniagaan memerlukan ketangkasan tambahan untuk menyesuaikan dengan keadaan dan berjaya. Generasi terkini MiContact Center Mitel, platform penglibatan pelanggan pertama mudah alih dan sedia milenium menyampaikan ketangkasan, mengubah setiap interaksi kepada peluang bagi membina kesetiaan pelanggan. Dengan mendayakan pengalaman pelanggan digital canggih merentasi media sosial masa nyata dan integrasi CRM, MiContact Center menawarkan pandangan bersepadu ke dalam profil pelanggan, yang boleh berjalin dengan keupayaan penghalaan berasaskan kemahiran lanjutan bagi menemui pakar dan menyampaikan pengalaman pelanggan yang segera dan memuaskan.


No comments:

Post a Comment