Tuesday, May 11, 2021

EKSPO PENGGUNA ANTARABANGSA CHINA MEMBAWA BERSAMA PRODUK-PRODUK TERUNGGUL DI DUNIA

Kapsyen: Peserta mengambil gambar Maskot CICPE “Yuanxiao” di Pusat Konvensyen dan Pameran Antarabangsa Hainan, Haikou


HAIKOU, China, 11 Mei, 2021 /Xinhua-AsiaNet/--
 
Ekspo Produk Pengguna Antarabangsa China pertama (CICPE) yang sedang berlangsung, yang dianjurkan bersama oleh Kementerian Perdagangan dan Kerajaan Wilayah Hainan, telah membawa bersama produk-produk terkemuka di dunia, dengan menarik perhatian seluruh dunia.

Ekspo empat hari itu, yang terbesar seumpamanya di rantau Asia Pasifik, meliputi sebuah kawasan pameran seluas 80,000 meter persegi dan telah menarik hampir 1,500 pempamer domestik dan luar negara dari kira-kira 70 buah negara dan wilayah, menurut Biro Pembangunan Ekonomi Antarabangsa Hainan.

Barang pamer yang membuat penampilan mereka yang menarik dan terserlah dan kemunculan sulung pada Ekspo itu termasuk telur Faberge, atau Telur Perayaan Seratus Tahun, yang merupakan buatan tangan dalam emas 18K, yang beratnya sehingga 10 kilogram; sebuah berlian hitam 57-sisi dengan nilai sebanyak 250 juta yuan; Lamborghini mewah dengan edisi terhad di dunia bagi dua unit dengan harga puluhan juta yuan setiap satu, telah menarik pengunjung yang melihat dengan penuh minat.
 
Ketika pandemik global masih merebak, pihak berkuasa Hainan telah mengambil langkah-langkah tegas bagi pencegahan dan kawalan wabak dan perkhidmatan logistik sokongan untuk memastikan keselamatan acara itu.

EKSPO PENGGUNA ANTARABANGSA CHINA MEMBAWA BERSAMA PRODUK-PRODUK TERUNGGUL DI DUNIA

No comments:

Post a Comment