Wednesday, January 11, 2023

MIR M, MMORPG DARIPADA WEMADE, DILANCARKAN DI SELURUH DUNIA PADA 31 JANUARI

 

MIR M Dilancarkan pada 31 Januari, menyokong 12 bahasa di lebih daripada 170 negara di seluruh dunia. (Grafik: Business Wire)




· 8 pergerakan berarah, sistem Mandala dan ekonomi antara permainan dengan MIR4, jika kesemuanya boleh dilakukan dalam MIR M
· Menyokong 12 bahasa di lebih daripada 170 negara dan melancarkannya di dalam peranti mudah alih dan PC 
· Pradaftar sekarang dan selesaikan misi untuk menerima DOGMA

SEOUL, Korea Selatan, 10 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MIR M MMORPG Wemade baharu: Vanguard and Vagabond (kemudiannya ialah MIR M) dilancarkan secara rasmi di seluruh dunia pada 31 Januari.

MIR M, susulan kepada Legenda Mir 2, amat digemari oleh pemain global. MIR M menggunakan sentuhan moden terhadap IP Mir tradisional dan menambahkan teknologi blok rantai kepada MIR M versi Korea, yang telah dilancarkan pada bulan Jun 2022.

MIR M memaksimumkan permainan asal dengan gaya pertempuran grid 8 dan grid suku paparan. Sistem Mandala membolehkan pemain memilih antara laluan wira atau pengembara, memberikan pemain kebebasan memilih laluan mereka dan mencipta pengalaman unik yang eksklusif kepada MIR M.

MIR M akan memperkenalkan token tadbir urus DOGMA dan token permainan DRONE. WEMIX PLAY, platform permainan P&E (Main dan Memperoleh) nombor 1, akan menyokong ekonomi antara permainan MIR M dan MIR4.

DOGMA, token teras yang membentuk ekonomi antara permainan, boleh diperoleh dengan mempertaruhkan DRONE daripada MIR M dan HYDRA daripada MIR4.

Kini, prapendaftaran boleh didapati di laman web rasmi. Pemain yang pradaftar boleh mendapatkan item khas dan menyelesaikan misi melalui acara pengguguran dari udara untuk menerima token permainan DOGMA.

Perkhidmatan MIR M akan diberikan di lebih daripada 170 negara dan menyokong 12 bahasa. Versi Mudah Alih (Android, iOS) dan PC akan dilancarkan serentak. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16702

 

No comments:

Post a Comment