Tuesday, January 10, 2023

YOHO MELANCARKAN MODEL BAHARU PLATFORM E-DAGANG RENTAS SEMPADAN DAN MEMASUKI PASARAN PERKAKAS 100+NEGARA GLOBAL

YOHO melancarkan model baharu platform e-dagang rentas sempadan dan memasuki pasaran perkakas 100+negara global (Foto: Business Wire)



Memupuk secara mendalam bidang menegak platform e-dagang perkakas elektrik, YOHO akan segera mengintegrasikan ke dalam persekitaran perniagaan luar negara
 
Daya saing dan daya tahan jenama, kekuatan keras Chengyou dan YOHO dalam e-dagang rentas sempadan
 
Hong Kong, 10 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Beberapa tahun kebelakangan ini, industri e-dagang di seluruh dunia telah berkembang pesat. Sebilangan besar perusahaan e-dagang merentas sempadan telah muncul dalam bidang membeli-belah dalam talian di dunia, membawa pelbagai produk kepada pengguna di pelbagai negara. Bidang perniagaan seperti medan perang. Walaupun industri ini penuh dengan pasang surut dan krisis tersembunyi, banyak perusahaan masih aktif mencari kejayaan, dan e-dagang rentas sempadan telah menjadi trend utama pada masa kini.
 
YOHO ialah platform e-dagang menegak yang menjual peralatan rumah, 3C dan produk kecantikan. Sebagai perintis membeli-belah dalam talian terawal dalam bidang e-dagang Hong Kong, YOHO telah mengumpulkan pengalaman operasi yang kaya dalam bidang menegak peralatan elektrik. Pada masa yang sama, YOHO mempunyai idea operasi yang jelas. Ia menggunakan data besar untuk menganalisis sejumlah besar data produk dan menggunakan data untuk merumuskan strategi pemasaran, seperti membeli data produk, menguruskan inventori dan mempromosikan perkhidmatan. Pelaksanaan menyeluruh aspek ini telah membolehkan dan YOHO bertahan dan berkembang dalam persekitaran perniagaan yang sangat kompetitif. Ia telah memperoleh pelaburan berturut-turut daripada Sequoia Capital, Arbor Ventures, Fresco Capital, IMS Digital Ventures, WNJ Ventures, SC Ventures dan syarikat modal teroka terkenal yang lain. Dengan sokongan latar yang kuat, YOHO menduduki tempat pertama di kalangan platform e-dagang di Hong Kong, China, yang memberi tumpuan kepada produk elektronik dan peralatan rumah.


No comments:

Post a Comment