Wednesday, August 23, 2023

DUCK CREEK TECHNOLOGIES BEKERJASAMA DENGAN RISK CONTROL TECHNOLOGIES, PENYEDIA PENYELESAIAN PENGURUSAN RISIKO DAN KAWALAN KERUGIAN PENERAJU INDUSTRI

Pelanggan Risk Control Technologies dijemput untuk mengetahui lebih lanjut mengenai perkongsian dengan Duck Creek pada Loss Control Summit yang akan datang di Toronto

BOSTON, 22 Ogos (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- 
Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan hartanah dan mangsa (P&C) dan insurans am, dengan sukacita mengumumkan perkongsiannya dengan Risk Control Technologies (“RCT”) , pendahulu dalam perisian pengurusan data risiko untuk pengunderaitan dan pasukan kawalan kerugian. Duck Creek akan menjadi penaja perak persidangan Loss Control Summit untuk profesional kawalan kerugian dari 21-23 Ogos 2023, untuk memulakan perkongsian mereka di Toronto, Kanada.

Di tengah-tengah penyelesaian teras Duck Creek ialah Duck Creek Policy, platform termaju yang menawarkan alatan kod rendah melalui model Perisian sebagai Perkhidmatan(SaaS). Platform ini memudahkan keseluruhan kitaran hayat operasi insurans dan disepadukan dengan lancar dengan kolaborator industri yang dihormati. Melalui synergi ini, syarikat insurans mendapat akses kepada penyelesaian yang meningkatkan prestasi pengunderaitan, kepuasan pelanggan dan kecekapan operasi.

Asas pengurusan kawalan kerugian terletak pada pengurangan risiko awalan dan perlindungan penilaian risiko lanjutan. RCT membolehkan pembawa mengoptimumkan dan meningkatkan perlindungan data risiko mereka secara signifikan di seluruh buku perniagaan mereka. Selain mengurangkan lebih banyak tuntutan, syarikat itu memberi kesan positif kepada kadar pembaharuan mereka sambil turut mewujudkan kecekapan untuk penaja jamin dalam Duck Creek. Semua ini membantu pembawa meningkatkan nisbah kerugian mereka, mengukuhkan penglibatan pelanggan mereka dan memacu kecekapan operasi yang memberi kesan.

“Perkongsian kami dengan pemain terbaik dalam pengurusan kawalan kerugian melengkapkan pelanggan Duck Creek untuk mengoptimumkan kedua-dua kualiti dan tahap perlindungan yang diberikan kepada pemegang dasar,” kata Robert Fletcher, Pengurus Rakan Kongsi Sr, Duck Creek Technologies. “Penyelesaian pengurusan risiko pacuan data RCT adalah penting, terutamanya bagi syarikat insurans yang terlibat dalam menaja jamin harta, mangsa dan barisan perniagaan yang berkaitan dengan pekerja. Kami berharap untuk terus memupuk perkongsian kami dan melibatkan diri dengan pelanggan RCT pada Sidang Kemuncak Kawalan Kehilangan akan datang di Toronto.”

"Kekuatan perniagaan kami di RCT terletak teguh dengan pelanggan inovatif kami dan rakan kongsi peneraju industri kami," ujar David Da Costa, Ketua Pegawai Eksekutif, Risk Control Technologies. “Kami teruja untuk bekerjasama dengan Duck Creek, salah satu peneraju yang paling transformatif dalam pasaran penyelesaian insurans hari ini. Selain kecekapan yang diperoleh dengan menyepadukan, menggabungkan data kawalan kerugian dengan data yang sudah ada dalam Duck Creek, seperti data tuntutan, mewujudkan nilai signifikan yang boleh meramalkan tuntutan dengan lebih baik atau mengoptimumkan harga dalam buku anda. Kami teruja untuk meneruskan perkongsian kami dengan rakan kongsi terkemuka seperti Duck Creek.”

Risk Control Technologies

Risk Control Technologies Inc. (RCT) ialah pembekal utama perisian Pengurusan Risiko dan Kawalan Kerugian kepada industri insurans. Platform RiskHub RCT membantu pengunderaitan menilai risiko dan memanfaatkan alat penilaian risiko yang sesuai berdasarkan kerumitan risiko. RCT membantu lebih 150 organisasi insurans meningkatkan nisbah kerugian mereka, meningkatkan pengekalan pelanggan, melaksanakan kecekapan operasi dan memanfaatkan cerapan data yang berkuasa untuk membolehkan keputusan perniagaan yang lebih baik. Pelanggan RCT termasuk pelbagai jenis organisasi insurans, beroperasi merentasi pelbagai jenis perniagaan. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati www.riskcontroltech.com.

Perihal Duck Creek Technologies

Duck Creek Technologies ialah penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan hartanah dan mangsa (P&C) dan industri insurans am. Kami adalah platform di mana sistem insurans moden dibina, yang membolehkan industri memanfaatkan kuasa awan untuk menjalankan operasi yang tangkas, pintar dan malar hijau. Kesahihan, tujuan dan ketelusan adalah teras kepada Duck Creek dan kami percaya insurans harus ada untuk individu dan perniagaan pada bila-bila masa, di mana dan bagaimana mereka amat memerlukannya. Penyelesaian peneraju pasaran kami tersedia secara tersendiri atau sebagai full suite, dan semuanya tersedia melalui Duck Creek OnDemand. Lawati www.duckcreek.com untuk mengetahui lebih lanjut. Ikuti Duck Creek di saluran sosial kami untuk mendapatkan maklumat – LinkedIn dan Twitter

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17377

No comments:

Post a Comment