Thursday, August 3, 2023

OAG MEMPEROLEH INFARE DAN MENERIMA PELABURAN BAHARU DARIPADA VITRUVIAN PARTNERS

Perolehan ini menambah data tambang udara kepada platform kecerdasan OAG yang terkemuka dalam pasaran

LONDON, 3 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- OAG, platform data yang terkemuka di dunia untuk industri perjalanan global, telah memperoleh Infare, penyedia data perjalanan udara pesaing, daripada Ventiga Capital dalam perjanjian yang mempunyai nilai gabungan entiti yang melebihi US$500j. Bersama, OAG dan Infare akan menempuh perjalanan yang mengujakan selepas ini untuk memanfaatkan platform data hujung-ke-hujung yang terkemuka dalam pasaran untuk memenuhi keperluan kecerdasan perjalanan udara dalam misi yang kritikal di seluruh dunia.

Dengan warisan industri yang terkenal, kedua-dua perniagaan berkongsi minat yang mendalam untuk kualiti, ketepatan dan penumpuan kepada pelanggan. Bersama, OAG dan Infare mempunyai peluang yang besar untuk memberi perkhidmatan kepada rakan kongsi syarikat penerbangan dan ekosistem perjalanan yang lebih luas dengan data berkualiti tinggi dan penyelesaian inovatif.

Infare ialah rakan kongsi pilihan untuk syarikat penerbangan yang memerlukan sumber data perjalanan udara pesaing paling berkualiti untuk menyokong pertumbuhan mereka.  Gabungan penyelesaian data sedia ada OAG dengan data tambang udara mewujudkan proposisi yang menarik untuk pelanggan yang boleh mendapat gambaran yang lebih luas tentang penawaran dan permintaan.  Ini membolehkan pelanggan meramal sumber, menilai permintaan perjalanan dan persaingan, dan membina model yang lebih kompleks dan inovatif untuk memacu hasil dan pertumbuhan yang menguntungkan.

Melalui perolehan ini, OAG kini berkembang kepada lebih 300 pekerja di seluruh dunia merentasi 10 pejabat.

 OAG MEMPEROLEH INFARE DAN MENERIMA PELABURAN BAHARU DARIPADA VITRUVIAN PARTNERS

No comments:

Post a Comment