Friday, January 12, 2024

SENSORMATIC SOLUTIONS MEMAKSIMUMKAN PENGALAMAN PEMBELI MELALUI TINGKAH LAKU TETAMU GEDUNG YANG DIKUASAKAN OLEH ANALITIS VISI KOMPUTER DI NRF 2024

• Tawaran terbaru Sensormatic Solutions menggunakan AI untuk memberi peruncit alat analitis dan visualisasi yang mendayakan penambahbaikan berdasarkan hasil dan pengalaman runcit yang memuaskan hati.

NEUHAUSEN, Switzerland, 11 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sensormatic Solutions, portfolio penyelesaian runcit global peneraju Johnson Controls, mengumumkan cara mereka mendayakan pengalaman pembeli yang dipertimbangkan dengan penyelesaian Tingkah Laku Gedung dikuasakan oleh Analitis Visi Komputer (CVA) di 2024 National Retail Federation (NRF) Big Show. Sebagai sebahagian daripada keupayaan visi komputer Sensormatic Solutions, Tingkah Laku Tetamu Gedung ialah penyelesaian kecerdasan buatan (AI) yang mengoptimumkan model pembelajaran mudah suai untuk membantu peruncit memahami perjalanan pembeli dan menyampaikan pengalaman pembelian yang menakjubkan, seronok dan unik.

"Benar-benar memahami perjalanan pembeli ialah kunci kepada cara memberikan impak kepada tingkah laku pembeli, dan gambaran holistik tentang pergerakan pelanggan dalam ruang runcit akan memberikan keputusan termaklum yang lebih baik yang membawa kepada pengalaman pembelian yang lebih unggul," kata Subramanian Kunchithapatham, ketua pegawai teknologi di Sensormatic Solutions. "Peruncit mana-mana saiz atau kategori boleh mencapai kesan tersebut dengan penyelesaian Tingkah Laku Tetamu Gedung dan mereka cipta pengalaman terunggul yang menyelaraskan jenama dan misi keseluruhan serta keperluan pelanggan mereka."

Menggabungkan Data Dalam Gedung untuk Membantu Mereka Semula Pengalaman Pembeli

Data boleh mencipta semula segala-galanya daripada cara peruncit berinteraksi dengan pembeli mereka sehingga cara, sebab dan tempat pembeli membuat keputusan dan pembelian mereka. Tingkah Laku Tetamu Gedung mendedahkan cerapan pembeli yang diperkaya dan boleh diambil tindakan, yang peruncit boleh guna untuk membantu meningkatkan jualan dalam gedung melalui strategi dan reka letak yang teliti dalam persekitaran runcit. Hal ini kerana teknologi ini meningkatkan nilai program analitis trafik asas, dengan menggunakan pengiraan orang, perjalanan pembeli dan data tingkah laku untuk memudahkan kecemerlangan operasi dan meningkatkan perbualan.

Hasil itu didayakan dengan memahami:

• Laluan pembelian Pembeli. Tingkah Laku Tetamu Gedung menggunakan pelbagai strim data seperti masa inap tahap zon dan analisis pergerakan, yang boleh mengukur masa yang pembeli berinteraksi dengan barang pameran dan barang niaga. Penyelesaian menyediakan peta panas yang menyerlahkan perjalanan dan laluan pembelian para pembeli, memperkasakan peruncit untuk mereka cipta lebih banyak reka letak dan pelan lantai, amalan pengurusan inventori dan model pekerja yang berkesan.
• Pengukuran khalayak. Tingkah Laku Tetamu Gedung boleh membantu peruncit memahami pelanggan dan keperluan mereka dengan lebih baik. Dengan sentimen, demografi dan strim data yang lebih relevan, peruncit dilengkapi dengan data yang diperlukan untuk mendayakan pengujian A/B yang ringkas dan menyeluruh untuk menyatakan nilai mengelilingi keputusan tentang campuran barang niaga, peletakan pameran promosi, reka cipta planogram dan strategi aneka.

Tingkah Laku Tetamu Gedung dikuasakan oleh CVA membolehkan peruncit dengan gabungan teknologi yang serasi untuk menggunakan infrastruktur video yang sedia ada dengan menggunakan perkakas canggih untuk mencapai ekosistem digital mereka. Sama seperti kebanyakan aplikasi visi komputer Sensormatic Solutions, penyelesaian baharu ini didayakan melalui kerjasama dengan Intel dan Lenovo dan dioptimumkan untuk runcit menggunakan set penyelesaian Sensormatic Solutions yang bersifat proprietari, terhubung dan berdasarkan hasil.

Tingkah Laku Tetamu Gedung Sensormatic Solutions dikuasakan oleh CVA tersedia sekarang—terbaru dalam barisan lanjut Analitis Visi Komputer aplikasi yang boleh membantu menyediakan cerapan tentang tingkah laku pembeli sambil mengukuhkan usaha pencegahan kerugian serta mengekalkan persekitaran yang selamat untuk pembeli dan rakan sekutu.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang portfolio visi komputer penuh Sensormatic Solutions dan kes penggunaan, lawat sensormatic.com/computer-vision. Untuk melihat penyelesaian ini dan banyak lagi secara bersemuka, kunjungi kami di NRF 2024 reruai #4865, 13-16 Jan 2024, di Pusat Konvensyen Jacob K. Javits di Bandar New York. Untuk meminta lawatan gerai atau perjumpaan dengan pengurus akaun, lawati halaman penjadualan Sensormatic Solutions. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, ikuti #SensormaticNRF2024 pada X dan LinkedIn.

Berita Relevan Baru-baru Ini: Sensormatic Solutions Mempamerkan Penyelesaian Analitis Runcit Berdasarkan Hasil Terbaru untuk Menangani Cabaran Peruncit yang Paling Mendesak 

Perihal Johnson Controls:

Di Johnson Controls (NYSE:JCI), kami mengubah persekitaran hidup, bekerja, belajar dan bermain semua orang. Sebagai peneraju global dalam sektor bangunan yang pintar, sihat dan mapan, misi kami adalah untuk mencipta semula prestasi bangunan untuk memberikan perkhidmatan kepada manusia, tempat dan Bumi.

Dengan sejarah inovasi hampir 140 tahun kami banggakan, kami sedia menyampaikan rangka tindak masa depan untuk industri seperti penjagaan kesihatan, sekolah, pusat data, lapangan terbang, stadium, perkilangan dan banyak lagi melalui OpenBlue, iaitu tawaran digital kami yang menyeluruh.

Hari ini, dengan pasukan global yang terdiri daripada 100,000 pakar di lebih daripada 150 negara, Johnson Controls menawarkan portfolio teknologi dan perisian yang terbesar di dunia serta penyelesaian perkhidmatan daripada sesetengah nama yang paling dipercayai dalam industri.

Lawati www.johnsoncontrols.com untuk mendapatkan lebih banyak maklumat dan ikuti @Johnson Controls pada platform sosial.

Perihal Sensormatic Solutions:

Sensormatic Solutions ialah portfolio penyelesaian runcit global peneraju Johnson Controls yang memperkasakan kecemerlangan operasi mengikut skala dan mendayakan penglibatan pembeli yang pintar dan terhubung. Platform operasi digital cerdas kami– Sensormatic IQ – menggabungkan portfolio Sensormatic Solutions penuh, termasuk data pihak ketiga untuk menyampaikan cerapan yang tidak terpadan ke dalam pengalaman pembeli, kecerdasan inventori, pencegahan kerugian dan keberkesanan operasi dengan teknologi canggih, seperti AI dan Pembelajaran Mesin. Hal ini mendayakan peruncit untuk bertindak ke atas hasil terdorong data yang bersifat preskripsi dan ramalan untuk beralih ke masa hadapan dengan yakin. Sila lawati Sensormatic Solutions atau ikuti kami pada LinkedInX, dan saluran YouTube kami.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17808

No comments:

Post a Comment