Thursday, January 11, 2024

WEMADE MEMPERSEMBAHKAN ACARA TAHUN BAHARU MIR4 IAITU 'CARIAN BATU CINTAMANI BIRU (SEARCH FOR THE BLUE CINTAMANI STONE)'!




Table


Wemade menganjurkan Acara Tahun Baharu MIR4 yang dipanggil sebagai "Carian Batu Cintamani Biru (Search for the Blue Cintamani Stone)" (Grafik: Wemade)


• Acara kedai tukaran dan daftar masuk ada di sini, tempat item termasuk ‘Kotak Hadiah Kejutan Naga Kuning (Yellow Dragon's Surprise Gift Box)’ dan ‘Tiket Tukaran Papan Luncur Salji Bunga Musim Sejuk (Winter Flower Snowboard Exchange Ticket)’ boleh diterima

• Kelengkapan sekunder legenda baharu ‘Kelengkapan Pemindahan (Transference Equipment)’ ditambah, yang meningkatkan PHYS ATK dan ATK Jampi (Spell ATK) apabila dilengkapi


SEOUL, Korea Selatan, 11 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MMORPG MIR4 blokbuster Wemade memulakan Acara Tahun Baharu “Carian Batu Cintamani Biru (Search for the Blue Cintamani Stone)” pada 9 Januari.

“Kedai Tukaran Batu Cintamani Biru Mir” dibuka dalam MIR4 hingga hari Isnin, 22 Januari. Pemain boleh membawa “Batu Cintamani Biru (Blue Cintamani Stone)” yang mereka terima semasa memburu ke NPC “(2024) Mir” yang dijumpai di bandar besar setiap kawasan untuk ditukarkan dengan item seperti “Patung Naga Biru Legenda (Legendary Blue Dragon Statue)” dan “Kotak Hadiah Kejutan Naga Kuning (Yellow Dragon's Surprise Gift Box)” yang mengandungi pelbagai tiket penyeruan. Lencana Codex yang merangsangkan kesan berbeza seperti EVA dan CRIT juga diberikan.

Acara “Daftar Masuk 14 Hari Naga Biru (Blue Dragon's 14-Day Check-in)” diteruskan hingga hari Isnin, 5 Februari. Bergantung pada hari pemain log masuk, banyak item termasuk “[E] Kotak Keluli Naga (Dragonsteel Box)” dan “Tiket Tukaran Papan Luncur Salji Bunga Musim Sejuk (Winter Flower Snowboard Exchange Ticket)” diberikan. Tambahan pula, “Acara Kedai Syiling Klan (Event Clan Coin Shop)” dibuka hingga hari Selasa, 23 Januari. Pemain boleh menggunakan Syiling Klan yang mereka peroleh melalui aktiviti klan untuk membeli “[L] Batu Peningkatan Mistik (Mystic Enhancement Stone)”, “Kotak Kelengkapan Pemindahan Sarmati (Sarmati’s Transference Equipment Box)” dan banyak lagi.

Kelengkapan sekunder legenda baharu “Kelengkapan Pemindahan (Transference Equipment)” ditambah. Kelengkapan Pemindahan ialah item yang diterima apabila pemain membentuk ikatan dengan individu Dunia Luar melalui Kapal Fatamorgana. Watak Tahap 100 dan ke atas boleh melengkapkannya, serta PHYS ATK dan ATK Jampi (Spell ATK) meningkat apabila dilengkapi.

Daripada perjuanganku kepada peperangan kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53879332/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
Individu untuk Dihubungi

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, Pengurus PR
jennifer@wemade.com
 
Sumber: Wemade Co., Ltd.

No comments:

Post a Comment