Wednesday, January 17, 2024

XENCO MEDICAL MEMPERKENALKAN TRABECULEX CONTINUUM, PENUMPUAN RINTISAN KESIHATAN DIGITAL DAN BIOBAHAN, DI CES 2024 DI LAS VEGAS, PERSIDANGAN TEKNOLOGI TERBESAR DI DUNIA

 

Pada 11 Januari, syarikat teknologi perubatan rintisan Xenco Medical memperkenalkan teknologi penumpuan yang merapatkan Kesihatan Digital dan Biobahan dengan mempamerkan TrabeculeX Continuum™ di Pertunjukan Elektronik Pengguna 2024 di Las Vegas, Nevada. Mempunyai TrabeculeX Bioactive Matrix™ dan TrabeculeX Recovery App™, TrabeculeX Continuum ialah jambatan yang didayakan oleh teknologi pertama antara ortobiologi dan kesihatan digital, menyatupadukan implantasi biobahan pesakit dan perjalanan pascabedah. (Grafik: Business Wire)

SAN DIEGO, 17 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pada 11 Januari, syarikat teknologi perubatan rintisan Xenco Medical memperkenalkan teknologi penumpuan yang merapatkan Kesihatan Digital dan Biobahan dengan mempamerkan TrabeculeX Continuum™ di Pertunjukan Elektronik Pengguna 2024 di Las Vegas, Nevada. Mempunyai TrabeculeX Bioactive Matrix™ dan TrabeculeX Recovery App™ yang diluluskan oleh FDA, TrabeculeX Continuum ialah jambatan yang didayakan oleh teknologi pertama antara ortobiologi dan kesihatan digital, menyatupadukan implantasi biobahan pesakit dan perjalanan pascabedah. Memperkasa pakar bedah yang telah mengimplankan TrabeculeX Bioactive Matrix Xenco Medical yang diluluskan oleh FDA untuk mendaftarkan pesakit dalam Aplikasi Pemulihan TrabeculeX (TrabeculeX Recovery App) dan melibatkan diri dalam Pemantauan Terapeutik dari Jauh, serta video tak segerak dan pemesejan teks, TrabeculeX Continuum ialah persimpangan perubatan boleh jana semula dan kesihatan digital yang tidak pernah berlaku sebelum ini

Direka bentuk untuk memanfaatkan keupayaan membentuk apatit hidroksikarbonat biokaca dalam setiap TrabeculeX Bioactive Matrix, biobahan boleh jana semula yang termasuk dalam TrabeculeX Continuum telah direka bentuk dengan rumit oleh Xenco Medical untuk menjalankan pembentukan tulang tiga dimensi. Dengan memanfaatkan topografi permukaan yang kompleks, seni bina baharu TrabeculeX Bioactive Matrix bermula pada skala submikron dan menjangkau ke keseluruhan jaringan itu sendiri. Merapatkan perjalanan daripada implantasi biobahan kepada pemulihan fizikal penuh, Aplikasi Pemulihan TrabeculeX (TrabeculeX Recovery App) membolehkan pakar bedah yang telah menggunakan jalur TrabeculeX Bioactive Matrix dalam pesakit mereka untuk menetapkan dan memantau dari jauh rancangan pemulihan fizikal khusus pesakit dengan keupayaan melibatkan diri dalam video tak segerak dan pemesejan teks.

“Sebagai syarikat teknologi pembedahan yang menumpukan bukan sahaja kepada penjagaan intrabedah pesakit kami tetapi kepada pemulihan longitudinal mereka, kami telah komited diri kami sendiri untuk meleraikan halangan yang wujud pada masa ini dalam laluan terpencil daripada pembedahan kepada pemulihan. Dengan TrabeculeX Continuum, kami teruja untuk memperkenalkan teknologi penghubung yang mengiktiraf arka penuh perjalanan pesakit dan bukannya contoh penjagaan tunggal,” kata Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Xenco Medical Jason Haider.

Sebagai perintis dalam aplikasi sains bahan termaju untuk alat pembedahan dan reka bentuk implan juga, portfolio yang dipacu sains bahan bagi sistem pembedahan polimer komposit pakai buang dan implan tulang belakang busa titanium biomimetik baharu Xenco Medical,  telah diterima guna oleh kemudahan penjagaan kesihatan di seluruh negara. Sebagai pengiktirafan ke atas teknologi rintisan syarikat, Xenco Medical telah dinobatkan sebagai satu daripada Syarikat yang Paling Berinovatif di Dunia oleh Majalah Fast Company dalam senarai 2023 yang terkemuka.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/ 53882026/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi
Melissa Russell
858-202-1505
info@xencomedical.com
 
Sumber: Xenco Medical

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment