Friday, March 10, 2023

CYBLE DIIKTIRAF OLEH FORBES SEBAGAI SALAH SATU MAJIKAN SYARIKAT PEMULA TERBAIK DI AMERIKA 2023



ALPHARETTA, Ga., 10 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Cyble, pemimpin dalam kecerdasan ancaman siber global yang dikuasakan oleh kercerdasan buatan (AI) dan disokong oleh Y Combinator, mengumumkan pada hari ini bahawa Cyble telah diiktiraf oleh Forbes sebagai salah satu Majikan Syarikat Pemula Terbaik Amerika 2023 bersama Statista, portal statistik dunia terkemuka dan penyedia pemeringkatan industri. Panel bergengsi ini mengakui majikan syarikat pemula terbaik di Amerika Syarikat (ditubuhkan antara 2013 hingga 2020) berdasarkan reputasi majikan, kepuasan pekerja, dan pertumbuhan.

Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2019 dan berkembang secara pesat menjadi pasukan pakar siber yang sangat terlatih dan bersemangat di peringkat global dan didukung oleh beberapa minda terbaik dalam industri siber. Selain komitmen mendalam dalam memberi impak positif kepada fraterniti siber, usaha Cyble ditujukan pada mendorong persekitaran kerja hibrid yang positif dan memelihara kepuasan pekerja dan budaya positif. Sejak penubuhannya, syarikat ini telah memelihara budaya eksperimen, inovasi, dan kerja berpasukan.

Pengiktirafan ini diumumkan tidak lama selepas Cyble memenangi Emas dalam kategori - Platform Ancaman Siber Terbaik 2023 dan Syarikat Keselamatan Siber Tercepat Berkembang di Amerika Utara, seperti yang diakui oleh Cybersecurity Excellence Awards yang bergengsi! Syarikat ini sedang dalam perjalanan ke arah menandakan teritori baru dalam penyelidikan ancaman dan sentiasa mengukuhkan keupayaan AI / ML-nya untuk memenuhi keperluan landskap ancaman yang terus berkembang dan meluas. Sepanjang tahun 2021 hingga 2022, Cyble telah menyaksikan pertumbuhan lebih daripada 3 kali ganda, dan menjadi platform Ancaman Siber yang dipercayai untuk syarikat Fortune 500 terkemuka di industri.

Majikan Syarikat Pemula Terbaik di Amerika 2023 telah dikenal pasti melalui analisis mendalam lebih daripada 7 juta titik data yang dikumpulkan daripada 2,600 syarikat yang berkelayakan. Hanya syarikat yang beribu pejabat di AS, diasaskan antara 2013 dan 2020, mempunyai sekurang-kurangnya 50 pekerja, dan memamerkan struktur syarikat pemula dipertimbangkan untuk penilaian. Penilaian terperinci dilakukan berdasarkan tiga kriteria berbeza - Reputasi Majikan, Kepuasan Pekerja, dan Pertumbuhan Syarikat.

Kami berasa terhormat dan rendah hati atas pengiktirafan Forbes sebagai salah satu Syarikat Permulaan Terbaik Amerika pada tahun 2023," kata Beenu Arora, Pengasas Bersama dan CEO Cyble. "Capaian ini merupakan bukti usaha keras dan dedikasi pekerja kami, yang berusaha tanpa henti untuk membina persekitaran positif yang menggalakkan inovasi, kerjasama, dan kerja berpasukan. Di Cyble, kami percaya bahawa usaha kami untuk mengutamakan pekerja ialah kunci kejayaan kami, dan kami akan terus berusaha keras untuk mencipta persekitaran di mana mereka berasa disokong, mencabar, dan termotivasi.”

Manish Chachada, Pengasas bersama dan COO Cyble, menambah, "Kami mengakui bahawa pekerja kami ialah kekuatan terbesar kami dan berusaha untuk memberi mereka sumber, peluang, dan sokongan yang diperlukan. Para Cybler dengan bangganya mengakui pencapaian kami sejauh ini dan bersemangat tentang masa depan. Sementara kami berusaha untuk mencipta persekitaran digital yang lebih baik dan selamat untuk semua orang, kami akan terus melaburkan dalam pasukan kami kerana kejayaan kami bergantung kepada sentimen dan ulasan pekerja kami."

Cyble mempertahankan tempat kerja yang inklusif yang menyokong pasukan yang pelbagai di seluruh dunia. Anugerah dari Forbes ini datang pada waktu yang menarik bagi Cyble, yang telah melihat tahun pembangunan dan kejayaan yang signifikan. Organisasi ini telah memperluas capaian global, melancarkan produk-produk yang bercanggah, dan memperoleh pelanggan yang terkenal dalam industri masing-masing.

Mandar Patil, VP Pasaran Antarabangsa dan Kejayaan Pelanggan di Cyble, menambah, "dalam masa yang singkat, Cyble telah berkembang menjadi salah satu pemimpin yang ketara dalam industri keselamatan siber, menawarkan solusi kepintaran ancaman berteknologi tinggi terkini berkuasa AI untuk melindungi daripada ancaman siber yang tidak terelakkan. Kejayaan syarikat ini terutamanya bergantung pada pekerja berbakatnya, yang memberi sumbangan yang sangat besar dalam mengembangkan penyelesaian keselamatan siber baru dan inovatif. Cyble berkomitmen untuk terus membina tempat kerja yang lebih selesa, dan kami berharap dapat terus tumbuh bersama-sama dalam tahun yang akan datang!”

Mengenai Cyble:

Cyble merupakan pembekal SaaS kecerdasan ancaman global yang membantu perusahaan melindungi diri daripada kejahatan siber dan pendedahan di Darkweb. Fokus utama Cyble adalah memberikan keterlihatan masa nyata kepada organisasi mengenai jejak risiko digital mereka. Cyble disokong oleh Y Combinator sebagai sebahagian daripada kohort musim sejuk 2021, dan diiktiraf oleh Forbes sebagai salah satu daripada 20 Syarikat Pemula Keselamatan Siber Terbaik yang Patut Diperhatikan Pada tahun 2020. Cyble beribu pejabat di Alpharetta, Georgia, dan mempunyai pejabat di Australia, Singapura dan India, menunjukkan kehadiran globalnya. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Cyble, sila lawati laman web www.cyble.com.

Hubungi kami

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai siaran akhbar ini, sila hubungi:
EMEL: Enquiries@Cyble.com
TELEFON BIMBIT: +1 678 379 3241
 
Sumber: Cyble

No comments:

Post a Comment