Thursday, March 9, 2023

LEDDARTECH PAMERKAN PERISIAN GABUNGAN SENSOR DAN PERSEPSI YANG MEMENANGI ANUGERAH SERTA PRODUK BERPRESTASI TINGGI YANG MEMBOLEHKAN ADAS DAN AD DI TECH.AD BERLIN PADA 26-28 MAC 2023

 QUEBEC CITY, 8 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju global dalam menyediakan teknologi perisian ADAS dan AD yang paling fleksibel, teguh dan tepat, berbesar hati mengumumkan penyertaannya di Automotive Tech.AD Berlin di Titanic Chaussee Hotel Berlin. LeddarTech ialah Rakan Kompetensi Tech.AD dan akan mempamerkan teknologinya; Pierre Olivier, Ketua Pegawai Teknologi LeddarTech, akan menjadi penyampai acara .

Pameran LeddarVision LeddarTech (Petak # 6)

LeddarVision™ ialah penyelesaian gabungan dan persepsi sensor peringkat rendah yang berprestasi tinggi, kos rendah, perkakasan-agnostik untuk aplikasi ADAS dan AD industri automotif dan luar jalan.

Alami: Demonstrasi Papan Pemuka Interaktif LeddarVision yang 
Memenangi Anugerah

Papan pemuka ini membolehkan perwakilan menyaksikan prestasi luar biasa tinggi perisian LeddarVision pada pelbagai peringkat autonomi dalam pelbagai senario, seperti keadaan cuaca yang melampau.

Pra-atur mesyuarat untuk mengadakan demonstrasi produk, media dan wawancara penganalisis industri atau perbincangan pelabur.

Saksikan pelancaran produk terbaru LeddarTech di Eropah!

Keluarga produk perisian automotif 
LeddarVision Front-View (LVF) menangani cabaran-cabaran yang dihadapi apabila membangunkan aplikasi ADAS Level 2/2+, seperti menyelesaikan isu keselamatan dan mencari perisian gabungan dan persepsi boleh skala yang menawarkan prestasi tinggi pada kos yang rendah. Kedua-dua produk yang berbeza ini ialah timbunan perisian gabungan dan persepsi peringkat rendah yang komprehensif yang menggabungkan modaliti sensor secara optimum untuk aplikasi ADAS Level 2/2+ yang mencapai penarafan NCAP 2025/GSR 2022 5 bintang.

  • LeddarVision Front (Entry-Level) (LVF-E): Produk ini menolak tahap prestasi, menggandakan julat berkesan penderia dan buat pertama kali, membolehkan penyelesaian dengan hanya tiga penderia. Penderiaan kos rendah, bersama dengan pelaksanaan yang cekap pada platform TDA4L, mencapai kos sistem terendah untuk L2/L2+ entry-level ADAS.
  • LeddarVision Front (High-End) (LVF-H): Dengan konfigurasi sensor dilanjutkan kepada 1V5R berdasarkan satu kamera 120 darjah 3 megapiksel dan lima radar, tindan LVF-H memanjangkan sokongan persepsi kepada aplikasi bantuan lebuh raya, termasuk kawalan pelayaran adaptif 160 km/j, Julat 200 meter dan pertukaran lorong separa automatik. Ciri ini dan ditambah dengan ciri-ciri lain, termasuk penderiaan kos rendah, mencapai ADAS premium L2/L2+ pandangan hadapan ekonomik.
Ciri-ciri Khas: LeddarVision Surround (LVS-2+). Produk ini memanjangkan konfigurasi penderia 1VxR keluarga produk pandangan hadapan LVF dengan cekap kepada konfigurasi 5V5R, meningkatkan sokongan kepada aplikasi bantuan kesesakan lalu lintas (TJA) dan bantuan lebuh raya (HWA). Produk ini juga membolehkan aplikasi seperti pertukaran lorong automatik, memotong dan kawalan pelayaran adaptif julat kelajuan lanjutan (ACC). Tambahan lagi, LVS-2+ menyokong bantuan lebuh raya L2/L2+ ADAS pemandangan sekeliling premium dan aplikasi keselamatan NCAP 2025/GSR 2022 5 bintang.

LeddarTech Mempersembahkan: Pada 27 Mac (11:30 hingga 12:00 CET), Ketua Pegawai Teknologi LeddarTech, Pierre Olivier, yang merupakan kegemaran Tech.AD atas persembahannya yang menarik dan bernas, akan menyampaikan pembentangan ucaptama bertajuk: “Menyelesaikan Isu Kritikal Menjejaskan Keselamatan ADAS untuk Memacu Penerimaan AD.” Pembentangan ini akan mendedahkan beberapa isu kritikal mengenai keselamatan dan prestasi ADAS dan AD yang terbukti hari ini, sebab ia menjejaskan keyakinan pelanggan, dan cara ia boleh ditangani untuk memacu keselamatan dan autonomi yang lebih besar.

Pra-atur mesyuarat hari ini.

Tentang Automotive Tech.AD Berlin

Ulang tahun ke-10: Persidangan AD & ADAS yang memenangi anugerah ini direka khusus untuk membawa jurutera maju dan pakar automotif daripada OEM, Tahap 1, pembekal dan institut penyelidikan terkemuka ke peringkat seterusnya. Sertai lebih 600 pakar dan eksekutif kenderaan autonomi paling berpengaruh di Berlin.

Perihal LeddarTech

LeddarTech, sebuah syarikat perisian global yang diasaskan pada tahun 2007, membangun dan menyediakan penyelesaian persepsi komprehensif yang membolehkan penggunaan ADAS dan aplikasi pemanduan autonomi. Perisian gred automotif LeddarTech menggunakan AI dan algoritma penglihatan komputer untuk menjana model 3D persekitaran yang sangat tepat, membolehkan untuk membuat keputusan yang lebih baik dan navigasi yang lebih selamat. Teknologi yang berprestasi tinggi, berskala, kos efektif ini dimanfaatkan oleh OEM dan pembekal Tahap 1-2 untuk melaksanakan penyelesaian kenderaan automotif dan luar jalan dengan cekap.

LeddarTech bertanggungjawab ke atas beberapa inovasi penderiaan jauh, dengan lebih 150 paten diberikan atau dimohon untuk keupayaan ADAS dan AD yang ditingkatkan. Persepsi yang boleh diandalkan adalah sangat penting dalam menjadikan mobiliti global lebih selamat, lebih cekap, mampan dan berpatutan: inilah yang mendorong LeddarTech untuk menjadi penyelesaian perisian gabungan sensor dan persepsi yang paling banyak diterima pakai.

Maklumat tambahan mengenai LeddarTech boleh diakses di www.leddartech.com dan di LinkedInTwitterFacebook dan YouTube.

Maklumat Hubungan:
Daniel Aitken, Naib Presiden, Pemasaran Global, Komunikasi dan Hubungan Pelabur, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 samb. 232 daniel.aitken@leddartech.com

Hubungan perhubungan pelabur dan tapak:InvestorRelations@leddartech.com
https://investors.leddartech.com/

Leddar, LeddarTech, LeddarVision, LeddarSP, VAYADrive, VayaVision dan logo yang berkaitan ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar LeddarTech Inc. dan subsidiarinya. Semua jenama lain, nama produk dan tanda adalah atau mungkin tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar digunakan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan pemilik masing-masing.

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e8d665fc-e659-482b-bde7-9528b740e81a

SUMBER: LeddarTech inc.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16891

No comments:

Post a Comment