Thursday, March 2, 2023

IC PEMACU GET TOSHIBA YANG BAHARU DILANCARKAN UNTUK MOTOR DC TANPA BERUS AUTOMOTIF MEMBANTU MENAMBAH BAIK KESELAMATAN KOMPONEN ELEKTRIK

 

Toshiba: TB9083FTG, IC pemacu get untuk motor DC tanpa berus automotif yang membantu menambah baik keselamatan komponen elektrik. (Grafik: Business Wire)

KAWASAKI, Jepun, 1 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation ("Toshiba") telah melancarkan “TB9083FTG,” IC pemacu get[1] untuk motor DC tanpa berus automotif yang digunakan dalam aplikasi seperti stereng kuasa elektrik (EPS), brek elektrik dan anjakan dengan wayar. Jumlah penghantaran bermula pada hari ini.

Kelengkapan automotif mesti memberikan prestasi yang memenuhi keperluan ISO 26262, standard keselamatan fungsian untuk kenderaan jalan raya. Cip semikonduktor dan komponen elektronik yang dipasang di dalam kelengkapan automotif tidak terkecuali daripada ini.
Produk baharu TB9083FTG mengawal dan memacu MOSFET kuasa saluran N luaran untuk memacu motor DC tanpa berus tiga fasa. Produk ini berkemampuan tinggi terhadap keselamatan fungsian edisi ke-2 ISO 26262[2] dan menyokong ASIL-D[3] untuk penggunaan dalam sistem automotif keselamatan kritikal. Ini menjadikan produk baharu sesuai untuk aplikasi automotif yang menggunakan motor DC tanpa berus, seperti EPS, brek elektrik dan anjakan dengan wayar.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16854

No comments:

Post a Comment