Monday, January 16, 2017

SELAMAT DATANG KE GUANGDONG UNTUK MENIKMATI TAHUN BARU CINA 2017, TAHUN AYAM 400 AKTIVITI MENANTI ANDA UNTUK MENGALAMINYA

GUANGZHOU, China, 13 Jan (Bernama-AsiaNet) -- 

"Selamat Datang ke Guangdong untuk Menikmati Tahun Baru Cina 2017, Tahun Ayam!" Pada pagi 10 Januari, Guangdong telah menghantar jemputan kepada seluruh dunia. Difahamkan bahawa semasa tempoh Festival Musim Bunga itu, kesemua bandar raya di sekitar Wilayah Guangdong akan mengadakan satu siri aktiviti dengan tema "Selamat Datang ke Guangdong untuk Menikmati Tahun Baru Cina 2017, Tahun Ayam". Hampir 400 aktiviti bertema telah disediakan untuk menyambut tetamu dan rakan-rakan dari seluruh pelusuk dunia.
 
Guangdong terletak di selatan China. Ia adalah sebuah wilayah yang maju di kawasan Delta Sungai Pearl yang aktif dari segi ekonomi, kira-kira dua jam perjalanan dari Hongkong, China. Cuaca di sini amat menyenangkan, seperti musim bunga pada sepanjang tahun, anda boleh menikmati sinaran matahari yang nyaman walaupun pada musim sejuk. Di sini anda boleh melawat pasar-pasar bunga, mengkaji sejarah south of the Five Ridges, melawat taman-taman Tema, menikmati makanan yang menyelerakan, menikmati mata air panas dan berenang di laut.


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9676

No comments:

Post a Comment