Tuesday, July 31, 2018

STARR INSURANCE COMPANIES MELANTIK SANTIAGO MORA SEBAGAI KETUA BAGI KEMALANGAN & KESIHATAN ANTARABANGSA

NEW YORK, 27 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Starr Insurance Companies hari ini mengumumkan pelantikan Santiago Mora sebagai ketua bagi kemalangan & kesihatan antarabangsa. Beliau akan bertanggungjawab ke atas pertumbuhan yang menguntungkan bagi Bahagian Kemalangan & Kesihatan di luar Amerika Syarikat dan Kanada.

"Kami sangat teruja kerana Santi menyertai Starr, kerana beliau membawa lebih 20 tahun pengalaman industri di dalam bidang jualan, pengedaran, pengunderaitan dan penetapan harga," kata Jim Herbert, presiden bagi Starr Insurance & Reinsurance Limited. "Pengetahuan beliau yang meluas akan memberi manfaat kepada pertumbuhan Bahagian Kemalangan & Kesihatan kami dan kepimpinan beliau akan mengukuhkan perhubungan Starr dengan pelanggan dan rakan-rakan mereka."

Bahagian Kemalangan & Kesihatan Starr menyediakan insurans kemalangan dan perjalanan peribadi kepada syarikat, persatuan, sekolah, pertubuhan yang tidak mencari keuntungan dan orang perseorangan untuk melindungi terhadap kemalangan dan kecemasan di rumah, di tempat kerja, atau di luar.

Maklumat mengenai Starr Insurance Companies

Starr Insurance Companies (atau Starr) adalah sebuah nama pemasaran di seluruh dunia bagi syarikat insurans yang beroperasi dan syarikat bantuan perjalanan dan anak syarikat bagi Starr International Company, Inc. dan untuk perniagaan pelaburan bagi C.V. Starr & Co., Inc. dan anak syarikatnya. Starr adalah sebuah organisasi insurans dan pelaburan yang terkemuka dengan mempunyai kehadiran di lima buah benua; melalui syarikat-syarikat insurans mereka yang beroperasi, Starr menyediakan produk insurans hartanah, kecederaan, dan kemalangan & kesihatan serta pelbagai perlindungan khas termasuk insurans penerbangan, marin, tenaga dan insurans kecederaan berlebihan. Anak syarikat bagi syarikat insurans Starr yang bermastautin di Amerika Syarikat, Bermuda, China, Hong Kong, Singapura dan United Kingdom masing-masing mempunyai penarafan A.M. Terbaik "A" (Cemerlang). Sindiket Starr Lloyd mempunyai penarafan Standard & Poor’s “A+” (Kukuh).

Layari kami di www.starrcompanies.com atau ikuti kami di LinkedIn dan Twitter.
 

Lihat versi sumber di  businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180726006017/en/


Hubungi
Starr Insurance Companies
Paula Negro, 212-884-0561
Pengarah bagi Komunikasi dan Perhubungan Media
paula.negro@starrcompanies.com

Sumber : Starr Insurance Companies

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment