Thursday, December 3, 2020

HILLSTONE NETWORKS MELANCARKAN PENINGKATAN OS KESELAMATAN RANGKAIAN DENGAN PLATFORM YANG KENTAL DI MASA HADAPAN

 SANTA CLARA, Calif., 3 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hillstone Networks, sebuah penyedia terkemuka bagi penyelesaian Keselamatan Rangkaian Perusahaan dan Pengurusan Risiko, mengumumkan satu peningkatan besar di dalam sistem pengendalian perdana mereka, StoneOS 5.5R8, yang menampilkan lebih daripada satu ratus kemas kini kritikal untuk penyelesaian keselamatan yang paling komprehensif, cerdas, boleh dipercayai dan mudah untuk digunakan yang tersedia untuk perusahaan yang mencari untuk mempertahankan semua titik masuk rangkaian mereka pada hari ini.


“Landskap keselamatan pada hari ini lebih rentan daripada yang pernah berlaku sebelum ini; dan perniagaan tergesa-gesa berusaha untuk memastikan bahawa tenaga kerja dan aset kritikal mereka adalah selamat, tanpa mengira titik akses,” kata Timothy Liu, Ketua Pegawai Teknikal dan Pengasas bersama di Hillstone Networks. “Misi kami adalah untuk menyampaikan penyelesaian yang dapat membantu organisasi melihat, memahami dan bertindak di atas sebarang kerentanan atau serangan. Kemas kini hari ini di dalam StoneOS terus memperkukuhkan visi itu, dengan ciri-ciri dan faedah yang membantu perusahaan memantapkan keselamatan rangkaian mereka di masa hadapan.”

Apa Yang Baharu di dalam StoneOS

StoneOS, versi 5.5R8, dilengkapi dengan reka bentuk modular yang direka dan dikonfigurasi sepenuhnya yang dipisahkan daripada sistem itu, dan termasuk penambahbaikan yang mantap yang memastikan ketekalan bagi set ciri-ciri dan pengalaman pengguna merentasi pelbagai perkakasan dan platform maya. Ciri-ciri teras termasuk:
  • Perlindungan Kawal & Perintah Botnet daripada Pinggir ke Awan: Termasuk pemantauan lalu lintas bagi penyambungan C&C dari L3 ke L7, serta pengesanan trafik DGA yang mencurigakan, senarai akses yang disesuaikan, dan lubang benam DNS dan terowong sokongan untuk memastikan kranium rangkaian selamat sepenuhnya.
  • Tembok Api Pusat Data Generasi Akan Datang  Berfungsi Sepenuhnya dengan Ciri-ciri Ciri-ciri Keselamatan yang Diperluaskan: Ciri-ciri lanjutan termasuk analisis data dan berasaskan polisi, kawalan granul dengan IPv6 termaju dan sokongan ciri-ciri multikas dengan perlindungan untuk sebarang lalu lintas dan aktiviti, termasuk pemantauan perkhidmatan terminal.
  • Konfigurasi Tangkas untuk Membantu Memperkukuhkan Pengurusan Dasar: konfigurasi yang dinaik taraf dan lincah meringankan beban kerja seorang pentadbir dengan pengurusan dasar agregat, serta mengurangkan kerumitan dan overhed dengan peraturan dasar yang diimport/dieksport dan keupayaan untuk mengkonfigurasi secara automatik pengguna yang disahkan.
  • Menyatukan Keselamatan dengan Kuasa Pemayaan: Di samping peningkatan OS, satu model baharu telah diperkenalkan di dalam keluarga CloudEdge: VM08. Model ini dan semua peralatan maya kini dapat memanfaatkan ciri-ciri keselamatan yang mantap seperti model perkakasan.
  • Membentuk semula Landskap Rangkaian Perusahaan: untuk perusahaan yang perlu beralih kepada IPv6, kemas kini itu menjadikan peralihan lancar.
Maklumat lanjut

Maklumat lanjut mengenai set lengkap bagi ciri-ciri untuk Hillstone StoneOS tersedia di sini.


Lihat versi sumber di  businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/52340698/en   

Hubungi

Zeyao Hu
Pengurus Pemasaran
inquiry@hillstonenet.com

Sumber: Hillstone Networks

No comments:

Post a Comment