Wednesday, December 9, 2020

WORLDREMIT MELANCARKAN PROMOSI MUSIM PERCUTIAN UNTUK MEMBANTU PENERIMA WARGA FILIPINA MEMBINA SEBUAH PERNIAGAAN IMPIAN

Pemenang akan menerima satu pakej perniagaan francais kedai beras Grainsmart bernilai PHP 200,000 bagi seorang penerima pilihan mereka di Filipina


MANILA, Filipina, 9 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- WorldRemit, sebuah perniagaan pembayaran rentas sempadan digital yang terkemuka, telah melancarkan satu promosi untuk membantu pelanggan meraikan musim percutian dan membina sebuah perniagaan impian untuk orang yang tersayang di Filipina.

Dari 1 November hingga 31 Disember, 2020 pelanggan boleh menyertai promosi itu dengan mengirim wang ke Filipina dengan menggunakan akaun WorldRemit mereka yang sah, dan mendaftar di www.worldremit.com/pangkabuhayan  untuk mendapatkan peluang memenangi 1 dari 10 pakej perniagaan francais Grainsmart bernilai PHP 200,000 bagi seorang penerima pilihan mereka di kampung halaman mereka.

“Kami di WorldRemit menyedari cabaran yang dihadapi oleh Pekerja Filipina di Luar Negara dan keluarga mereka terutama pada masa yang sangat sukar ini. Di samping memastikan bahawa kiriman wang diterima dengan selamat melalui perkhidmatan kami, kami ingin membantu keluarga ini membina semula dan menjadi lebih berdikari dari segi kewangan dengan mewujudkan peluang-peluang untuk menjanakan pendapatan yang berterusan. Dengan promosi ini, kami bukan sahaja menyokong penerima tetapi juga petani Filipina yang juga memerlukan sokongan yang sama,” kata Earl Melivo, Pengarah Negara bagi Filipina di WorldRemit.

No comments:

Post a Comment