Thursday, December 3, 2020

LEDDARTECH, PENAJA UTAMA MINGGU DUNIA MAYA PENDERIA & IOT PADA BULAN DISEMBER, MENEROKA MODALITI PENDERIA DAN DATA YANG BOLEH DIAMBIL TINDAKAN UNTUK PEMANDUAN AUTOMATIK

QUEBEC CITY, 2 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju global dalam teknologi penderiaan ADAS dan AD Tahap 1-5, dengan sukacitanya mengumumkan penyertaannya dalam acara Minggu Dunia Maya Penderia & IoT tahun ini yang akan berlangsung antara 7-11 Disember 2020.


Acara penstriman langsung ini menyediakan forum yang menarik bagi delegasi untuk berinteraksi dan belajar daripada peneraju teknologi dan inovasi dari seluruh dunia melalui acara ucap utama, sesi panel dan perbincangan meja bulat.

“Kami tidak sabar untuk menyertai Minggu Penderia & IoT sebagai penceramah dan pempamer untuk berkongsi pemahaman kami, untuk bekerjasama serta untuk bertukar-tukar idea dan konsep yang membentuk masa hadapan industri ini,” kata Pierre Olivier, Ketua Pegawai Teknologi LeddarTech. “Dalam kajian kes, saya akan membentangkan betapa modaliti penderiaan menyumbang kepada pengesanan dan respons objek dan peristiwa (Object and Event Detection and Response, OEDR) serta betapa pergabungan penderia dan tindanan persepsi amat penting dalam penyediaan data berkualiti tinggi yang boleh diambil tindakan dan diperlukan untuk prestasi kenderaan berautonomi,” ujar Mr. Olivier.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14057

No comments:

Post a Comment