Thursday, December 3, 2020

Vault Micro: CameraFi Live, Sebuah Aplikasi Penstriman Langsung Android, Mengeluarkan Kesan Beli-belah Langsung





SEOUL, Korea Selatan, 1 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Vault Micro, pembangun bagi aplikasi penstriman langsung CameraFi Live, telah mengumumkan bahawa aplikasi tersebut telah mengeluarkan kemas kini yang menawarkan kesan beli-belah langsung yang secara langsung bermanfaat bagi peruncit e-dagang. Kemas kini itu membolehkan pengguna mereka untuk menambahkan maklumat produk seperti nama barangan, gambar, harga dan diskaun, dan butiran lain yang relevan secara tepat masa semasa siaran mereka.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20201130005077/en/

Disebabkan oleh interaksi bersemuka yang terhad yang disebabkan oleh COVID-19, pandemik itu terus mendorong satu lonjakan di dalam beli-belah dalam talian sehingga mempengaruhi peruncit e-dagang dalam talian yang besar seperti Amazon untuk melancarkan beli-belah penstriman langsung. Penstriman Langsung E-Dagang atau Perdagangan Langsung adalah trend terkini yang menawarkan satu kaedah penjualan dalam talian yang lebih maju dan interaktif. Dengan melakukan satu siaran langsung, pedagang dapat memberikan penekanan yang lebih baik kepada faktor pelaris bagi barangan mereka dan pelanggan dapat menyampaikan pertanyaan dan maklum balas mereka dalam tepat masa. Pempengaruh malah menyertai siaran langsung ini untuk mewujudkan satu identiti jenama yang kuat dan mendorong lebih banyak penonton yang kedua-duanya diarah untuk meningkatkan kadar penukaran.

Selaras dengan trend itu, CameraFi Live, satu aplikasi penstriman langsung bagi pengguna Android, menawarkan satu cara yang mudah dan lebih baik untuk menjual produk melalui penstriman langsung dengan membuat siaran tepat masa yang berkualiti tinggi di pelbagai platform media sosial seperti Facebook, YouTube, dan Twitch. Ia dioptimumkan untuk memperluaskan penjualan melalui sesi penstriman langsung membeli-belah dalam talian dan mempunyai purata 30,000 siaran langsung setiap hari di kira-kira 200 buah negara dari bahagian dunia yang berbeza.

Satu daripada kelebihan terbesar bagi penstriman langsung adalah ia tidak memerlukan peralatan yang mahal dan anda tidak perlu berada di dalam sebuah studio penyiaran profesional. Dengan hanya sebuah telefon pintar, anda boleh mula membuat satu siaran langsung tanpa kos tambahan. Dan berkat inovasi ini, siaran e-dagang secara langsung menggunakan CameraFi Live telah meningkat secara mendadak, terutama di Thailand, Indonesia, dan negara-negara lain di Amerika Selatan.

Ketua Pegawai Eksekutif Vault Micro, Seongil Kim berkata, “Saya berharap sesiapa sahaja akan mendapat peluang untuk memulakan penjualan dalam talian dengan mudah pada masa ini ketika COVID-19 telah membekukan ekonomi global. Kami merancang untuk menambahkan lebih banyak kesan bagi memberi peluang kepada lebih ramai orang.” Beliau juga menekankan bahawa beliau merancang untuk meneruskan kerjasama dengan platform e-dagang langsung agar pengguna bukan profesional dapat memulakan penstriman langsung tanpa sebarang kesukaran.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14052

No comments:

Post a Comment