Wednesday, December 9, 2020

Perkhidmatan Kesihatan Kebangsaan Memilih Q-nomy Inc. Dan ACF Technologies Untuk Menyokong Kempen Pemvaksinan Covid-19 Great Britain

 Sistem tempahan pemvaksinan kebangsaan terbukti melalui usaha ujian COVID-19.


LONDON, 8 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Q-nomy Inc., sebuah penyedia global terkemuka bagi penyelesaian perjalanan pelanggan semua arah dan pengoptimuman pengalaman pelanggan, hari ini mengumumkan bahawa semua pemvaksinan COVID-19 di seluruh United Kingdom akan dijadualkan melalui platform janji temu Q-Flow® mereka, yang disampaikan oleh rakan perniagaan United Kingdom ACF Technologies.

Bermula minggu ini, penyelesaian penjadualan perusahaan, tempahan dalam talian, dan pengurusan interaksi Q-Flow akan digunakan untuk membantu Perkhidmatan Kesihatan Kebangsaan (NHS) dengan tempahan janji temu pemvaksinan besar-besaran dan pemberitahuan pelanggan di lebih daripada satu ribu lokasi di seluruh United Kingdom. Sebelum ini, ACF juga telah dipilih untuk menyampaikan penyelesaian pengurusan janji temu untuk program ujian COVID-19 United Kingdom di seluruh negara.

“Sepanjang lapan bulan yang lalu, Q-Flow telah menunjukkan prestasi yang luar biasa sebagai penyelesaian penjadualan besar-besaran tunggal untuk program ujian COVID-19 NHS. Kami sangat berbangga bahawa NHS telah sekali lagi memilih ACF Technologies dan Q-nomy untuk menyokong usaha pemvaksinan kebangsaan mereka yang sangat besar,” kata Lior Miller, Naib Presiden Pembangunan Perniagaan, Q-nomy. “Q-Flow dibina untuk menangani interaksi dan trafik sebesar ini. Ia akan tersedia untuk menyampaikan jumlah tempahan sebanyak 500,000 janji temu setiap hari.”

“Saya sangat berbangga dengan pasukan United Kingdom kami,” kata Andy Hart, Pengarah Urusan, ACF Technologies EMEA. “Tidak ada waktu yang lebih baik untuk meningkat dan membuat perbezaan daripada masa sekarang. Didorong oleh rasa kebanggaan kebangsaan dan keinginan untuk menyokong pekerja penjagaan kesihatan dan sesama rakyat, kami berusaha sedaya upaya untuk memainkan peranan kami dalam memerangi COVID-19.”

Maklumat mengenai Q-nomy Inc.
Q-nomy adalah sebuah vendor perisian terkemuka yang menyediakan penyelesaian pengurusan proses perniagaan yang berpusatkan pelanggan. Q-nomy membantu perniagaan dan organisasi global untuk melaksanakan prestasi yang lebih baik dengan menyelaraskan perjalanan pelanggan merentasi titik sentuh fizikal dan digital. Q-nomy mempunyai lebih dari 1200 pemasangan di lima benua di dalam organisasi penjagaan kesihatan, kerajaan, kewangan, telekomunikasi, runcit, dan pendidikan.

Untuk maklumat lanjut, sila layari: https://www.qnomy.com/mass-scheduling-app


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14075


No comments:

Post a Comment