Friday, February 3, 2023

FOURKITES DAN RAKAN CARGONERDS AKAN BAWA PENJIMATAN KOS & MASA YANG DIPERTINGKATKAN KEPADA PENGANGKUT DAN PENGHANTAR KARGO GLOBAL

CHICAGO, 31 Jan (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Syarikat keterlihatan rantaian bekalan masa nyata terkemuka FourKites hari ini mengumumkan perkongsian dengan cargonerds untuk meningkatkan platform pengangkutan digital dengan data keterlihatan rantaian bekalan yang terkemuka di pasaran. 

Berbekalkan data FourKites dan anggaran masa ketibaan dipacu pembelajaran mesin, cargonerds kini boleh memastikan bahawa penghantar kargo dan pelanggan mereka boleh menjejaki produk merentas rantaian bekalan hujung ke hujung dan mengetahui dengan tepat bila ia akan tiba di destinasi. Penyelesaian bersepadu itu akan menjejaki penghantaran global dalam masa nyata merentasi jalan raya, landasan, lautan, udara, bungkusan dan batu terakhir di seluruh dunia.

“FourKites mempunyai rangkaian global terbesar bagi data rantaian bekalan dan pembelajaran mesin yang berkuasa di planet ini,” kata Conrad Franchi, pengasas cargonerds. “Penyelesaian hujung ke hujung mereka membolehkan kami memberikan ETA yang paling tepat kepada pelanggan kami (anggaran masa ketibaan) dan kerjasama rangkaian yang lebih baik. Mempunyai data yang tepat pada masa yang tepat untuk mengenal pasti dengan tepat perkara yang boleh dilakukan ialah satu-satunya jalan untuk mengurangkan isu secara proaktif sambil mengurangkan kos dan yuran.”

cargonerds yang berpangkalan di Hamburg, Jerman — keluaran sampingan Rohlig Logistics — ialah sebuah syarikat pembangunan perisian yang menyediakan perkhidmatan pengangkutan barang kecil dan sederhana. Pada tahun 2022, cargonerds memindahkan 250000 penghantaran laut, 250000 penghantaran udara dan 150000 penghantaran jalan raya. Misi mereka adalah untuk membuka kunci nilai rantaian bekalan digital dan dengan itu menjadikannya boleh diakses oleh penghantar pengangkutan yang lebih kecil.

“Sering kali, penghantar kargo bersaiz kecil dan sederhana tidak mempunyai akses kepada perkhidmatan seperti keterlihatan rantaian bekalan kerana mereka kekurangan sumber pembangunan perisian dan kemahiran pelaksanaan,” kata Conrad lagi. 

No comments:

Post a Comment