Wednesday, February 8, 2023

MIR4 MERAIKAN ACARA 'GETARAN CINTA MANIS' ('SWEET FLUTTER OF LOVE')!

 

MIR4 mulakan acara ‘Getaran Cinta Manis’ (‘Sweet Flutter of Love’) dari 7 Februari (Grafik: Wemade)

  • Pelbagai acara bermula pada 7 Februari dengan peluang untuk mendapatkan banyak item
  • Pelancaran serbuan baharu ‘Arena yang Dilupakan’ (‘Forgotten Arena’) dan ketua serbuan ‘Asura dari Syurga’ (‘Heavenly Asura’)
  • ‘Komet Si Tanduk Merah’ (‘Redhorn Komet’) dikemaskinikan: Roh baharu yang meningkatkan Serangan Fizikal
 
SEOUL, Korea Selatan, 8 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MMORPG MIR4 blokbuster Wemade memulakan acara ‘Getaran Cinta Manis’ (‘Sweet Flutter of Love’) pada 7 Februari.

Mula-mula, ‘Acara Daftar Masuk 14 Hari yang Manis’ (‘Sweet 14-day Check-in Event’) akan berlangsung hingga 6 Mac. Pengguna boleh mendapatkan 'Batu Peningkatan Naga Kudus Epik’ (‘Epic Divine Dragon’s Enhancement Stone’), 'Patung Naga Biru Legenda’ (‘Legendary Blue Dragon Statue’) dan lebih banyak ganjaran bergantung pada bilangan hari mereka telah mendaftar masuk.

Dan ‘Kedai Tukaran Jeli Kacang Merah Cupid Biyoho’ (‘Cupid Biyoho’s Red Bean Jelly Exchange Shop’) akan dibuka hingga 20 Februari. Pengguna boleh mengunjungi NPC '[Cupid] Biyoho' di bandar besar untuk menukar ‘Jeli Kacang Merah’ (‘Red Bean Jelly’) yang diperoleh daripada memburu dengan 4 jenis kotak hadiah mengandungi pelbagai item seperti ‘Tiket Penyeruan’ (‘Summon Tickets’), ‘Batu Peningkatan’ (‘Enhancement Stones’) dan banyak lagi.

MIR4 melancarkan serbuan baharu, ‘Arena yang Dilupakan’ (‘Forgotten Arena’), dengan kemas kini ini. Dalam ‘Arena yang Dilupakan’ (‘Forgotten Arena’), raksasa yang bertelur di banyak kawasan, serta ketua raksasa ‘Raja Khinzir Perang’ (‘Warswine King’) mesti dikalahkan. 5 watak boleh digabungkan untuk menyertai serbuan bagi mendapatkan ‘Batu Peningkatan Gelap Legenda’ (‘Legendary Darkened Enhancement Stone’), ‘Batu Peningkatan Naga Kudus Epik’ (‘Epic Divine Dragon’s Enhancement Stone’) dan ‘Patung Naga Biru Legenda’ (‘Legendary Blue Dragon Statue’), sebagai ganjaran kerana menyempurnakan serbuan untuk kali pertama bagi mereka.

Ketua serbuan ‘Asura dari Syurga’ (‘Heavenly Asura’) baharu, juga telah dilancarkan. '‘Asura dari Syurga’ (‘Heavenly Asura’) ialah ketua baharu yang ke-11 dan memerlukan kerjasama 15 pengguna untuk mengalahkan pihak lawan. Ketua ini menggunakan kuasa yang lebih kuat seperti mengurangkan Pertahanan Fizikal dan Pertahanan Jampi pengguna untuk suatu tempoh masa yang ditetapkan dan menyeru Loceng Kemusnahan dan Loceng Pemulihan.

‘Komet Si Tanduk Merah’ (‘Redhorn Komet’) Roh Epik baharu juga telah ditambahkan. Ini merupakan Roh Bumi yang meningkatkan Serangan Fizikal pemiliknya dan meningkatkan kuasa Antisyaitan dan Rangsangan EXP Pemburuan apabila digunakan.

Dan, pada 21 Februari, Tahap Maksimum Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia dalam Portal akan ditingkatkan.

Daripada Perjuanganku, Kepada Peperangan Kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.

Rujukan
Laman web Rasmi MIR4: https://mir4global.com/
Komuniti Rasmi MIR4: https://forum.mir4global.com/

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53304894/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi
Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, Pengurus PR
jennifer@wemade.com
 
Sumber: Wemade Co., Ltd.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment