Thursday, February 23, 2023

PANGGILAN UNTUK PENYERTAAN TELAH DIKELUARKAN UNTUK THE 20TH ANNUAL INTERNATIONAL BUSINESS AWARDS®

 Kategori Anugerah Baharu untuk Pencapaian dalam Kelestarian


FAIRFAX, Va., 23 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- The Stevie Awards kini menerima pencalonan untuk The 20th Annual International Business Awards®, pertandingan anugerah perniagaan utama dunia, yang menarik pencalonan daripada organisasi di lebih 60 negara dan wilayah setiap tahun.

Semua individu dan organisasi di seluruh dunia - awam dan persendirian, untuk keuntungan dan bukan keuntungan, besar dan kecil - boleh menyerahkan pencalonan kepada The International Business Awards. Tarikh akhir kemasukan awal penyertaan, serta yuran penyertaan yang dikurangkan, ialah 12 April. Tarikh akhir penyertaan ialah 10 Mei, tetapi penyertaan lewat akan diterima sehingga 14 Jun dengan bayaran yuran lewat. Butiran penyertaan boleh didapati di www.StevieAwards.com/IBA.

Juri yang menampilkan lebih daripada 150 eksekutif di seluruh dunia akan menentukan pemenang Stevie Awards Emas, Perak dan Gangsa. Pemenang akan diumumkan pada 11 Ogos dan diraikan pada jamuan gala di Rom, Itali pada Oktober ini.

The International Business Awards mengiktiraf pencapaian dalam setiap faset tempat kerja. Kategori termasuk:

· Anugerah Pengurusan 
· Anugerah Kelestarian
· Usahawan Terbaik Tahun Ini
· Syarikat Terbaik Tahun Ini
· Anugerah Khidmat Pelanggan 
· Anugerah Sumber Manusia 
· Anugerah Teknologi Maklumat
· Anugerah Pemasaran 
· Anugerah Produk Baharu 
· Anugerah Perhubungan Awam 
· Anugerah Laman Web, Aplikasi, Acara, Video dan media lain
· Anugerah Media Sosial
· Anugerah Kepimpinan Pemikiran

Terdapat banyak ciri baharu dan disemak semula bagi The International Business Awards untuk 2023:

· Terdapat kumpulan bagi lima kategori yang sama sekali baharu untuk mengiktiraf pencapaian Kelestarian.  Setiap lima kategori itu dibahagikan kepada enam subkategori geografi.

· Terdapat kategori baharu yang dipecahkan dalam kebanyakan kumpulan kategori, terutamanya dalam kategori untuk PencapaianAcaraPemasaranTapak & Aplikasi Mudah AlihProduk & Perkhidmatan BaharuPerhubungan AwamVideo dan Tapak Web.

· Kumpulan kategori yang dahulunya dikenali sebagai Teknologi Maklumat telah dinamakan semula sebagai Teknologi, untuk menggambarkan dengan lebih baik bahawa semua jenis pencapaian berkaitan teknologi adalah dialu-alukan untuk dicalonkan dalam kategori ini.

· Kategori COVID-19 telah dihapuskan.

Pemenang Stevie Award pada IBA 2022 termasuklah Anexa BPO (Mexico), Abu Dhabi Ports Group (UAE), DHL Express (seluruh dunia), Filinvest Alabang Inc. (Filipina), Halkbank (Turki), IBM (AS), LLYC (Sepanyol), Lotte Duty Free (Korea Selatan), MDI Ventures (Indonesia), Megaphone (Australia), MetLife China, Octopus Energy (UK), Ooredoo (Singapura), Sleepm Global Inc. (Kanada), Unicef Cambodia, Viettel Group (Vietnam), Wolters Kluwer Legal & Regulatory A.S., dan banyak lagi.

Perihal Stevie Awards
Stevie Awards dianugerahkan dalam lapan program: Stevie Awards Asia-Pasifik, Stevie Awards Jerman, Stevie Awards Timur Tengah & Afrika Utara, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Stevie Awards untuk Majikan Hebat, Stevie Awards untuk Wanita dalam Perniagaan dan Stevie Awards untuk Jualan & Khidmat Pelanggan. Pertandingan Stevie Awards menerima lebih daripada 12,000 penyertaan setiap tahun daripada organisasi di lebih daripada 70 buah negara. Memberikan penghormatan kepada semua jenis dan saiz organisasi dan warga kerja di belakang mereka, Stevies mengiktiraf prestasi cemerlang di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut tentang Stevie Awards di http://www.StevieAwards.com.

Hubungi:
Nina Moore
+1 (703) 547-8389
Nina@StevieAwards.com 

Sumber: The Stevie Awards

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment