Thursday, February 9, 2023

GRADIANT MEMPEROLEH ADVANCED WATERTEK UNTUK MEMPERLUAS KEUPAYAAN PENGILANGAN DAN MENJANA PERTUMBUHAN DI TIMUR TENGAH

Pemerolehan pembekal sistem rawatan air yang berpangkalan di Dubai mengukuhkan sumber pembuatan Gradiant dan meluaskan jangkauan ke Timur Tengah.

BOSTON, 9 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Gradiant, penyedia penyelesaian global untuk rawatan air dan air sisa lanjutan, hari ini mengumumkan ia telah memperoleh Advanced Watertek, pengeluar peralatan asal (OEM) terkemuka dan penyedia perkhidmatan untuk sistem rawatan air dan air sisa berasaskan membran.

Pemerolehan itu mengukuhkan sumber pembuatan untuk sistem rekaan tersuai dan bersepadu Gradiant, yang mewakili kelebihan utama rawatan air & air sisa industri untuk penyelesaian dalam penyahgaraman dan penggunaan semula air, pelepasan cecair minimum dan sifar, dan pemulihan sumber. Gradiant akan menubuhkan Pusat Kecemerlangan Pembuatan di fasiliti Advanced Watertek di Dubai seluas 18,000 kaki persegi. Pemerolehan itu juga berfungsi untuk mempercepatkan penggunaan rangkaian penuh teknologi Gradiant dan penyelesaian hujung-ke-hujung kepada pelanggan di Timur Tengah.

“Perkongsian ini akan memperkukuh keupayaan dan sumber Gradiant untuk kejuruteraan dan fabrikasi peralatan dan sistem berkualiti tinggi untuk perkhidmatan asas projek global kami,” kata Prakash Govindan, COO Gradiant. “Kami juga akan mengukuhkan kehadiran serantau kami untuk memberi perkhidmatan terbaik kepada pelanggan sedia ada dan baharu kami dalam pasaran Timur Tengah yang berkembang pesat. Kami menantikan sinergi pertumbuhan organisasi gabungan kami.”

Advanced Watertek beroperasi dari ibu pejabatnya di Dubai dan mempunyai pemasangan merentasi lebih 50 negara untuk memberi perkhidmatan kepada industri utama penapisan & kimia, tenaga, perlombongan dan marin serta diperakui untuk ISO 9001, 14001, dan 45001. Selama hampir 40 tahun, Advanced Watertek telah menyampaikan sistem kualiti premium dan kebolehpercayaan yang tinggi. Syarikat itu akan membina dan menggunakan rangkaian penuh teknologi rawatan air yang inovatif dan berbeza, yang kini dipertingkatkan dengan hubungan kerjasama dengan Gradiant.

GRADIANT MEMPEROLEH ADVANCED WATERTEK UNTUK MEMPERLUAS KEUPAYAAN PENGILANGAN DAN MENJANA PERTUMBUHAN DI TIMUR TENGAH

No comments:

Post a Comment