Saturday, September 30, 2023

ANGLICARESA MENCIPTA YAYASAN UNTUK PERKHIDMATAN DIPERIBADIKAN DENGAN BOOMI





  • Pertubuhan bukan untuk keuntungan Australia Selatan mengurangkan masa penyepaduan sebanyak 30 peratus dengan platform penyepaduan pemenang anugerah, Boomi. Boomi menggantikan Perkhidmatan Penyepaduan Microsoft Azure kerana AnglicareSA berfungsi ke arah pandangan pelanggan tunggal merentas 62,500 pengundi tempatan
  • AnglicareSA menyertai kira-kira 20,000 organisasi di seluruh dunia dalam memilih platform penyepaduan peneraju kategori Boomi sebagai perkhidmatan (iPaaS) untuk hasil perniagaan yang lebih baik
SYDNEY, 29 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju ketersambungan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan pertubuhan bukan untuk keuntungan (NFP) AnglicareSA telah memilih Platform Boomi untuk membuka jalan untuk menambah baik perkhidmatan yang diperibadikan dengan memusatkan datanya untuk lebih memahami keperluan 62,500 pengundi tempatan yang disokong AnglicareSA.

AnglicareSA telah menyediakan pelbagai program – termasuk perumahan, perkhidmatan Skim Insurans Kehilangan Upaya Kebangsaan (NDIS), perkhidmatan Orang Asli, penjagaan warga emas, jagaan peliharaan, bantuan kecemasan dan kaunseling kewangan – kepada warga Australia Selatan selama lebih 150 tahun. Ini memerlukan pengurusan dan menjalankan berpuluh-puluh sistem dan aplikasi, dengan data yang terputus hubungan merentas awan dan persekitaran di premis. Selepas menilai beberapa pilihan, AnglicareSA memilih Platform Boomi untuk menyepadukan pelaburan teknologi mereka dan memastikan maklumat tersedia kepada 1,800 pekerja dan sukarelawan apabila mereka memerlukan.

“Menyampaikan perkhidmatan yang pelbagai memerlukan kami mempunyai sistem yang pelbagai - sistem yang tidak direka bentuk untuk berkomunikasi antara satu sama lain. Ini menyebabkan kami ketakkonsistenan data dan menyukarkan untuk memahami pengundi tempatan yang bergantung kepada kami,” kata Brett Rowe, Pengurus Sokongan Aplikasi di AnglicareSA. “Boomi berfungsi sebagai yayasan yang stabil yang kami perlu memastikan penyepaduan sistem yang boleh dipercayai supaya kami boleh terus menambah baik perkhidmatan kami dan menyesuaikannya mengikut keperluan unik warga Australia Selatan.”

AnglicareSA menggunakan platform penyepaduan Boomi sebagai perkhidmatan (iPaaS) untuk menyambungkan aplikasi kritikal perniagaan, termasuk perancangan sumber perusahaan TechnologyOne (ERP), Salesforce Lumary, perisian pengurusan tenaga kerja Rapid Global, perisian sumber manusia (HR) ELMO dan pangkalan data Microsoft ActiveDirectory dan SQL. Setelah dipertingkatkan kemahiran melalui program latihan Boomi, pasukan aplikasi AnglicareSA telah membangunkan dan kini menguruskan penyepaduan secara dalaman, yang telah menjana penjimatan kos yang ketara.

AnglicareSA memilih Boomi untuk menggantikan perkhidmatan penyepaduan Microsoft Azure, dan dalam proses itu menghapuskan penyepaduan titik ke titik yang kompleks, yang terbukti sukar untuk dikekalkan dan disokong.

“Seni bina kod rendah Platform Boomi telah menjadikan penyepaduan sekurang-kurangnya 30 peratus lebih pantas dan akan meningkatkan keupayaan penyepaduan kami dengan mudah apabila lebih banyak aplikasi awan memasuki perniagaan,” kata Rowe. “Sebelum ini beberapa projek mengambil masa lebih daripada sebulan, kini siap dalam masa seminggu.”

“Selain itu, kematangan Platform Boomi memberi kami keupayaan yang lebih besar dan pengendalian penyepaduan secara dalaman bermakna dana yang sebelum ini telah dibelanjakan untuk sokongan boleh disuntik semula ke dalam perkhidmatan komuniti kami. Sejak kami memperkenalkan Boomi pada awal 2023, kami lebih tangkas, bertindak balas terhadap permintaan daripada perniagaan dan pekerja dengan pantas, menyelamatkan pasukan daripada kemasukan data manual dan menyelesaikan masalah penyepaduan yang kompleks,” kata Rowe.

“Dalam sektor yang mana setiap butiran penting, kakitangan program penjagaan perlu mempercayai bahawa sistem digital yang menyokong perniagaan mereka boleh menyampaikan maklumat yang terperinci dengan tepat,” kata Nathan Gower, Pengarah, Australia dan New Zealand di Boomi. “Bertukar kepada Boomi telah membantu AnglicareSA lebih memahami keperluan pengundi tempatan dan memberikan pasukan IT mereka keupayaan untuk bergerak pantas dan meninggalkan penyepaduan yang kompleks.”

Sumber Tambahan
• Mendengar daripada Pelanggan global kami
• Layari penyelesaian di Temui Boomi
• Terokai Komuniti Boomiverse
• Ikuti Boomi di TwitterLinkedInFacebook dan YouTube

Tentang Boomi

Boomi menyasarkan untuk menjadikan dunia tempat yang lebih baik dengan menghubungkan semua orang kepada segala-galanya, di mana-mana sahaja. Perintis platform penyepaduan berasaskan awan sebagai perkhidmatan (iPaaS) dan kini peneraju kategori, perisian global sebagai syarikat perkhidmatan (SaaS), Boomi disebut-sebut sebagai syarikat berasaskan pelanggan terbesar dalam kalangan vendor platform penyepaduan dan rangkaian di seluruh dunia dengan kira-kira 800 rakan kongsi – termasuk Accenture, Capgemini, Deloitte, SAP and Snowflake. Organisasi global beralih kepada platform Boomi yang memenangi anugerah untuk menemui, mengurus dan mengatur data, sambil menyambungkan aplikasi, proses dan orang untuk hasil yang lebih baik dan lebih pantas. Untuk maklumat lanjut, lawati http://boomi.com.

© 2023 Boomi, LP. Boomi, logo ‘B’ dan Boomiverse ialah tanda dagangan Boomi, LP atau anak syarikat atau sekutunya. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin merupakan tanda dagangan pemilik masing-masing.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17511

No comments:

Post a Comment