Sunday, September 17, 2023

MONSTER HUNTER NOW DILANCARKAN DI SELURUH DUNIA DALAM PERANTI MUDAH ALIH!

Seni utama Monster Hunter Now (Grafik: Business Wire)


Capcom menyasarkan untuk memaksimumkan nilai jenama global dengan menggabungkan daya tarikan siri Monster Hunter dan teknologi berasaskan lokasi Niantic

OSAKA, Jepun, 15 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Capcom Co., Ltd. (TOKYO:9697) pada hari ini mengumumkan bahawa Monster Hunter Now, permainan mudah alih baharu (untuk iOS/Android) dalam siri Monster Hunter, dilancarkan di seluruh dunia pada 14 September 2023.

Monster Hunter Now ialah permainan mudah alih baharu dalam siri Monster Hunter yang menawarkan kepada pemain pengalaman memburu yang mudah didekati, serta boleh dinikmati sebagai sebahagian daripada kehidupan harian dan sedang dibangunkan serta diedarkan oleh Niantic, syarikat yang mempunyai kepakaran dalam bidang canggih seperti teknologi berasaskan lokasi dan realiti terimbuh. Dalam permainan itu, pemain mengambil peranan sebagai pemburu dan memulakan pengembaraan semasa mereka memburu raksasa yang betul-betul seperti hidup muncul di dunia nyata.

Permainan baharu ini menggabungkan daya tarikan siri Monster Hunter bersama teknologi pembangunan Niantic, dengan ciri yang membolehkan pemain bekerjasama dengan yang lain untuk pemburuan, atau pergi memburu raksasa yang ditemui semasa aplikasi ditutup kemudian pada masa lapang mereka. Jangkaan untuk permainan ini adalah tinggi, dengan bilangan pemohon untuk ujian beta tertutup jauh melebihi slot yang tersedia dan bilangan pemain prapendaftaran kini melebihi 3 juta. Capcom akan terus bekerjasama dengan Niantic dalam pembangunan berterusan permainan untuk memberikan keseronokan Monster Hunter kepada khalayak yang lebih luas di seluruh dunia.

Capcom komited untuk menyampaikan pertumbuhan selanjutnya sambil menyasarkan untuk mencipta peluang perniagaan baharu dan memaksimumkan nilai kandungan permainan. Syarikat itu juga akan terus menggunakan jenama terkemuka dalam pasaran permainan mudah alih di seluruh dunia yang semakin berkembang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17460

No comments:

Post a Comment